Maramuresul va fi tot mai vizibil ca brand la targurile de turism, in acest moment fiind in pregatire ori deja finalizate o serie de materiale promotionale care sa ii convinga pe turisti sa viziteze zona. Ioana Tripon, seful Biroului CJIT Maramures-Infoturism, a spus ca luna martie va fi una in care ofertele turistice vor fi puternic mediatiuate.
Ea a spus ca Maramuresul va fi prezent atat la Tagul International de la Berlin (ITB) desfasurat in perioada 5-9 martie, cat si la Tagul National de Turism de la Romexpo, Bucuresti, desfasurat in perioada 27 – 30 martie. Vizitatorilor la cel mai important targ de turism european, respectiv national le vor fi oferite materiale de promovare, atat in limba germana, cat si in limba romana, engleza si franceza.
Printre materiale se afla brosura ”Maramures-World Heritage Trail” (Maramures – Circuitul Patrimoniului Mondial), dar si Calendarul evenimentelor maramuresene 2008. In plus, sunt in pregatire brosura ”12 motive pentru a vizita Maramuresul” si un catalog al unitatilor de cazare din Maramures.
In perioada 2007-2008, Comisia Europeana, prin Directoratul General pentru Antreprenoriat si Industrie, organizeaza proiectul intitulat “Destinatii Europene de Excelenta”. Institutiile eligibile sunt: Consiliile Judetene, Consiliile Locale, Centrele de Informare si Promovare Turistica si Asociatiile de Turism. Termenul limita de predare a proiectului este foarte aproape: 22 februarie 2008.
Titlu din ziar:
Martie – luna targurilor de turism
Revista presei din Baia Mare – 18 februarie. Glasul Maramuresului
Sursa: Gabriela Marian