Gigantul american din industria IT Microsoft a anuntat joi achizitionarea companiei VoloMetrix, cu sediul in Seattle, specializata in realizarea analizelor pentru eficientizarea productivitatii la locul de munca pe baza e-mail-urile, agendele si alte date profesionale in scopul sporirii eficientei angajatilor la locul de munca, informeaza AFP.
VoloMetrix utilizeaza informatiile obtinute, luand in calcul e-mailurile transmise, agendele de lucru sau orice alte informatii care tin de specificitatea muncii, pentru a oferi angajatilor modalitati personalizate de utilizare mai eficienta a timpului si energiei in activitatea desfasurata.
Asa cum softurile de monitorizare a activitatii sunt utile in viata privata, noi solutii inovatoare sunt in curs de dezvoltare pentru a masura cat mai precis si a stabili prioritatile in timpul petrecut la locul de munca, a comentat Rajesh Jha, vicepresedinte Microsoft responsabil pentru serviciul de mesagerie Outlook, in mesajul transmis pe blogul oficial al grupului IT. Acesta a adaugat ca tehnologia VoloMetrix va fi integrata in softul Office 365 si in ofertele analitice ale Microsoft, subliniind ca in acest fel se realizeaza un mare pas inainte in ambitia de a reinventa productivitatea.
Aceasta strategie a condus deja Microsoft la efectuarea mai multor achizitii in ultimele luni. Compania a achizitionat deja aplicatia ‘Sunrise’ de management al agendei, aplicatia ‘Acompli’ pentru managementul postei electronice, aplicatia ‘Wunderlist’ de gestiune a sarcinilor si startup-ul ‘Liveloop’ pentru partajarea online a prezentarilor PowerPoint si a documentelor PDF, mentioneaza AFP.
Sursa: Agerpres