Utilizatorii serviciilor prestate de către societatea VITAL S.A. care dețin branșamente individuale la bloc și case, care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013, sunt rugați să se prezinte în vederea actualizării contractelor. Contractul stabileşte relaţiile dintre utilizator şi operator la punctul de delimitare între reţeaua interioară a utilizatorului aflată pe proprietatea acestuia şi reţeaua publică situată pe domeniul public care este constituită de contorul de branşament pentru sistemul de alimentare cu apă, respectiv căminul de racord pentru sistemul de canalizare.
Procesul de ACTUALIZARE a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, se desfășoară conform unor grafice stabilite.
POSESORII DE BRANȘAMENTE INDIVIDUALE- PARȚIAL
Bulevardul Decebal
Străzile Brândușelor, Cuza Vodă, Dobrogei, George Enescu, Iuliu Maniu, Luminișului, Mihai Eminescu, Mărgeanului, Oituz, Rozelor și Victor Babeș
Aleea Jupiter și Aleea Neptun
ABONAȚI CASNICI- PARȚIAL
Străzile Brândușelor, Mihai Eminescu, Mărgeanului și Rozelor
Utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A. pot să se prezinte la sediile agențiilor: Baia Sprie, Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș, Tăuții Măgherăuș, Seini, Cavnic, Șomcuta Mare și Ulmeni.
pentru utilizatorii din Baia Mare la sediul societății din strada Gheorghe Șincai nr.21 și la casieria de pe bulevardul Republicii nr.62 din Baia Mare.
la Biroul de Relații cu Publicul, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
la Biroul de Relații cu Publicul din cadrul casieriei de pe bulevardul Republicii nr. 62, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri în intervalul orar 07.30 – 13.30.
Furnizarea serviciului de alimentare cu apă și canalizare de către operatorul regional S.C. VITAL S.A. se face doar pe baza Contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și canalizare. Modalitatea de încheiere a contractului este reglementată prin lege precum și conținutul acestuia, iar actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Pentru întocmirea contractului este necesară prezența titularului dreptului de proprietate sau a dreptului de folosință, sau a împuternicitului notarial al acestuia, cu următoarele documente:
Act de proprietate sau contract de închiriere (original și copie)
Act de identitate (original și copie)
Rugăm utilizatorii serviciilor noastre să își actualizeze contractele de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, până la data de 20 martie 2020.
Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon: 0262 – 213.574, 0262 – 213.575.