Veniturile UPC Romania au urcat cu 7% in primul trimestru fata de perioada corespunzatoare a anului trecut, la 37 milioane de dolari, in principal datorita cresterii afacerilor pe segmentul de internet, potrivit unui comunicat al companiei. Astfel, segmentul de internet a generat 57% din cresterea totala a veniturilor, de 2,3 milioane de dolari, se arata intr-un comunicat transmis miercuri de UPC Romania, detinuta de compania olandeza UPC Holding, parte a grupului american Liberty Global.
„Ne vom concentra in continuare pe acest segment (internetul – n.r.) cu un potential de crestere semnificativ”, a declarat in comunicat Severina Pascu, CEO UPC Romania si Ungaria.
Numarul de abonamente la serviciile UPC a urcat cu 6% in perioada analizata, la 1,862 milioane, in timp ce baza de clienti s-a majorat cu 10.000, la 1,179 milioane.
Veniturile companiei au urcat cu 20% pe segmentul de internet in primul trimestru, odata cu cresterea numarului de abonamente „Fiber Power” cu 15%, sau 52.000, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 395.000, se mai arata in comunicat.
„Internetul reprezinta unul din segmentele cheie pentru UPC Romania, fiind totodata o zona cu potential mare de crestere pentru industria telecom – rata de penetrare a acestui serviciu in Romania este sub media europeana (50% vs. 73%)”, noteaza compania.
UPC Romania a atras in primul trimestru 15.400 noi abonamente pe segmentul de televiziune digitala prin cablu, inregistrand o crestere anuala de 13% a bazei de clienti pe acest segment, in timp ce pe piata de voce (telefonie) a inregistrat o crestere anuala de 21%, la 294.500 clienti.
Sursa: Mediafax