SC VITAL SA aduce la cunoştinţa utilizatorilor săi modificarea programului de lucru la casierii și departamentele din cadrul societății , după cum urmează:
Vineri, 23 decembrie 2022 – casieriile până la ora 14.00;
Luni, 26 decembrie 2022, închis;
Vineri, 30 decembrie 2022 – casieriile până la ora 14.00;
Luni 02 ianuarie 2023, închis.
Pentru perioadele în care casieriile S.C. VITAL S.A. nu au program de lucru, alegeți să plătiți facturile de apă și canalizare, simplu, rapid și fără comision, prin oricare dintre modalitățile oferite:
Plata online, direct de pe portalul web www.vitalmm.ro Această facilitate este disponibilă gratuit pentru toţi utilizatorii care au cont pe portal. Plata se poate efectua cu ajutorul unui card bancar valid Visa sau Mastercard®.
Plata la comercianţii care au afişată sigla PayPoint sau un-doi, prin scanarea codului de bare al facturii care se doreşte a fi plătită.
Plata prin direct debit pentru clienţii care au cont bancar deschis la BCR, Raiffeisen Bank sau Banca Transilvania.
Plata la ghişeele băncii Alpha Bank prin scanarea codului de bare de pe factură.
Plata la terminalele de plăți Roboțel BRD și Facturel Banca Transilvania, prin scanarea codului de bare al facturii care se doreşte a fi plătită.
Plata prin transfer bancar. Pentru identificarea plății este necesar să precizați pe ordinul de plată codul client și numărul facturii. Conturile bancare ale SC VITAL SA în care puteți efectua plata sunt:
Alpha Bank
RO46BUCU1042231004014RON
BCR
RO78RNCB0182034147570001
BRD Groupe Societe Generale
RO54BRDE250SV06755722500
Banca Transilvania
RO12BTRL02501202E76529XX
CEC Bank
RO49CECEMM0130RON0451084
EximBank
RO30EXIM123000006315RO01
ING Bank
RO93INGB5023999910619653
Raiffeisen Bank
RO89RZBR0000060002797532
Trezoreria (doar pentru instituțiile bugetare)
RO53TREZ4365069XXX000350
Urăm pe această cale tuturor utilizatorilor serviciilor noastre precum și colaboratorilor Crăciun Fericit și La Mulți Ani!
Pentru această perioadă S.C. VITAL S.A. va avea echipe de intervenţie pregătite în cazul în care apar avarii la reţelele de alimentare cu apă potabilă sau la reţelele de canalizare. Permanenţa va fi asigurată de dispeceratul societăţii, care funcționează 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Astfel, în cazul în care apar situaţii deosebite, puteți apela cu încredere la tel. 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372/752661.
Agenda de Crăciun. Programul telegondolei de la Borşa în perioada sărbătorilor
Agenda de Crăciun. Programul autobuzelor si troleibuzelor în perioada Sărbătorilor de iarnă