Inspectoratul de Politie al Judetului Maramures, organizeaza concurs in vederea ocuparii a 4 posturi de personal contractual, dupa cum urmeaza:
– secretar dactilograf II la Biroul de Investigatii Criminale din cadrul Politiei Municipiului Baia Mare;
– secretar dactilograf II la Biroul Cercetari Penale din cadrul Politiei Municipiului Sighetu Marmatiei;
– secretar dactilograf II la compartimentul secretariat documente clasificate si evidente operative, Politia Oras Viseu de Sus;
– referent III la compartimentul secretariat documente clasificate si evidente operative, Politia Oras Somcuta Mare.
Conditii de participare:
a) sa aiba cetatenia romana si domiciliul stabil in Romania;
b) sa aiba varsta de minimum 18 ani;
c) sa fie absolventi de liceu cu diploma de bacalaureat si sa aiba act de calificare in domeniul operarii pe calculator (curs de operator calculator, ajutor analist programator sau ECDL, curs de dactilografie sau stenodactilografie);
d) sa nu aiba antecedente penale sau sa nu fie in curs de urmarire penala ori de judecata pentru savarsirea de infractiuni;
e) sa aiba un comportament corespunzator cerintelor de conduita admise si practicate in societate;
f) sa fie declarati apt medical si fizic.
Nu se aproba derogari de la conditiile de participare.
Dosarul de participare la concurs va cuprinde:
– cerere de inscriere;
– curriculum vitae;
– diploma de bacalaureat si foaia matricola din liceu, in copie legalizata;
– diploma de calificare ca operator calculator;
– copii dupa alte diplome de studii obtinute de candidat;
– copii legalizate dupa certificatul de casatorie, certificat de nastere pentru candidat, sotie/sot si fiecare copil;
– autobiografie si tabel nominal cu rudele candidatului;
– cazier judiciar pentru candidat;
– fisa medicala de incadrare tip M.A.I.;
– caracterizare de la ultimul loc de munca (scoala sau unitate militara);
– declaratie de confirmare a cunoasterii si acceptare a conditiilor de participare la concurs;
– copii de pe actul de identitate, livret militar, carnet de munca, permis de conducere;
– 2 fotografii 9 x 12 color;
– 2 dosare tip plic.
Probele de concurs si ponderea acestora in nota finala sunt:
– test scris – 50%
– proba practica de verificare a abilitatilor in utilizarea computerului – 50%
Evaluarea performantelor profesionale se va face de catre comisia de concurs si se materializeaza pentru fiecare proba in calificative notate de la 1 la 5. Media generala pentru fiecare candidat va fi media aritmetica a notelor acordate la fiecare proba, cu 2 zecimale fara rotunjiri.
Nota minima de promovare a fiecarei probe de concurs este de 2,00.
Proba practica se va desfasura la sediul inspectoratului, in ordinea alfabetica a candidatilor, conform graficului care va fi afisat.
Etapele desfasurarii concursului:
– 25.02 – 07.03.2008 – inscrierea candidatilor
– 14.03.2008 – data limita de depunere a dosarelor de candidat
– 27.03.2008 – desfasurarea probei scrise si a probei practice de verificare a abilitatilor in utilizarea computerului
– 28.03.2008, ora 1400 – afisarea rezultatelor
– 31.03.2008, ora 1400 – termen limita de depunere a eventualelor contestatii
– 01.04.2008, ora 1600 – solutionarea contestatiilor si afisarea rezultatelor finale
In eventualitatea obtinerii unor medii egale de catre candidati, criteriile de departajare sunt in ordine cronologica, urmatoarele:
a) nota obtinuta la examenul de bacalaureat;
b) nota la proba practica;
c) vechimea in serviciu;
d) nivelul studiilor absolvite.
Candidatii pot contesta numai notele de la proba scrisa.
Nota acordata dupa solutionarea contestatiei ramane definitiva.
In situatia in care persoana declarata „Admis” nu se prezinta la noul loc de munca, in termen de 15 zile de la anuntarea rezultatelor, urmeaza sa se comunice urmatoarei persoane care a obtinut punctajul corespunzator postului sa se prezinte pentru angajare.
Tematica si bibliografia vor fi intocmite prin grija membrilor comisiei si aduse la cunostinta celor interesati, in timp util.
Relatii suplimentare la Serviciul Management Resurse Umane din I.P.J. Maramures, telefon 207711.
Sursa: .