Conducerea SC Vital SA are din luna iulie un program de audiente special conceput pentru a veni in intampinarea solicitarilor cetatenilor. Locuitorii din unitatile administrativ teritoriale in care SC Vital SA opereaza, indiferent daca sunt utilizatori ai serviciilor sau nu, se pot adresa conducerii Vital pentru a obtine raspuns la problemele care privesc operatorul de apa si canalizare din judet.
Pentru aceasta este necesar sa completeze o cerere de primire in audienta, formular care se gaseste la secretariatul societatii din Baia Mare, la sediile agentiilor din celelalte localitati in care opereaza, sau care poate fi descarcat si de pe pagina de internet a scoietatii www.vitalmm.ro si trimisa apoi in format electronic la adresa de email: office@vitalmm.ro sau prin posta pe adresa societatii, Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 21.
Mircea Mecea, directorul general al societatii
”Ne dorim ca toti utilizatorii nostrii sa fie multumiti si sa nu existe probleme. Audientele sunt modalitatea de a le arata ca muncim in folosul lor, ca ne pasa de parerile lor si dorim sa rezolvam problemele sau reclamatiile aparute. Interactiunea directa cu abonatii serviciului si feedbackul de la acestia sunt foarte importante, deoarece dincolo de modul de solutionare a cererilor ne dorim ca acestia sa inteleaga mecanismul de functionare al societatii precum si regulile pe care si noi trebuie sa le aplicam si respectam. Audientele ne ajuta sa trasam strategiile urmatoare si sa imbunatatim permanent serviciile pe care le oferim.”
Program audiente:
DIRECTOR GENERAL – MIRCEA IOAN MECEA
Miercuri : 12.00 – 14.00
DIRECTOR COMERCIAL – MARIA TOMA
Joi: 12.00 – 15.00
DIRECTOR PRODUCTIE – ADRIAN BIRU
Luni: 08.00 – 10.00
DIRECTOR JURIDIC – COMUNICARE – RADU MICLE
Marti: 09.00 – 12.00
Sursa: SC Vital SA