Cum este posibil ca (încă) România să nu aibă o autostradă care să lege Ardealul de Regat? Pentru a înțelege răspunsul la această întrebare trebuie să vedem cum a funcționat acest domeniu timp de treizeci de ani.
La început, s-a spus răspicat că România nu are firme capabile să construiască autostrăzi. Motiv pentru care s-a inventat o schemă pe atât de simplă, pe atât de ticăloasă: Uniunea Europeană a dat toți banii pentru autostrăzi cu dedicație pentru firmele străine care trebuiau să „câștige” licitațiile, de fapt firme impuse odată cu finanțarea.
Pe scurt: Uniunea Europeană dă cu greu niște bani, banii merg către o firmă străină care vine cu un laptop; politicienii români de mucava, prinși între nevoia de a avea finanțare și impunerea firmei străine, sunt de acord, după care firma străină subcontractează lucrările către firme românești, cu utilaje românești, materiale românești și forță de muncă românească.
Grosul banilor se duce de la UE la firma străină a lor, praful de pe tobă revenind românilor care chiar construiesc drumul, pentru că rețeta se aplică și Drumurilor Naționale. Raportul este cam de 1/3, adică firma străină își pune 15% profit, iar firma românească 5%, în condițiile în care profitul normal agreat ar trebui să fie în jur de 7%, per total. Cum și între firmele țărilor UE este concurență, la aceasta se adaugă comisioanele politicienilor români, care pleacă de la 15% din valoare, luați de la firma străină, dar și un alt comision de la firma românească, bani la negru, trimiși prin paradisuri fiscale direct în conturile diverșilor miniștri și sclavi/politruci. Aici vorbim de miliarde de euro. Cum lucrarea este limitată valoric, s-a inventat, pe de o parte creșterea artificială a costurilor per/km (media de 17 milioane€/km în loc de 6) iar pe de altă parte, se fac lucrări neconforme, se schimbă materialele și soluțiile cu unele mult mai ieftine, motiv pentru care drumurile și autostrăzile se „văluresc” ( șoferii știu ce înseamnă) sau se prăbușesc de-a binelea. Firmele străine fură de peste tot: din cantități, din calitate, din înlocuirea soluțiilor tehnice, la rupere.La aceasta, se adaugă firmele de consultanță străine cu acordul cărora se face jaful, care-și iau și ele partea (cum este asta a lui Clotilde), alte sute și miliarde de euro.
Căpoase, firmele românești nu s-au lăsat și au început, aproape din nimic, să prospere și să emită pretenții în a câștiga chiar ele licitațiile. Exesperate, firmele străine au impus UE distrugerea firmelor românești, lucru care s-a întâmplat prin DNA, instrumentul de distrugere a economiei românești. Ce a rezultat de aici?
Domeniul construcției de autostrăzi este un domeniu exclusiv al UE, ea dă banii și tot ea îi fură la rupere, iar ce și câte bucățele de autostradă se fac dictează tot UE, în funcție de interes. Ca să înțelegeți și mai bine, este ca la energie, la gaze, la armament, sau la supermarket. Dăm 2% din PIB la înarmare, dar tot către firmele străine, noi suntem doar cu dat banii, gazele le dăm pe degeaba, etc.
Practic, suntem o Colonie la periferia UE, nu suntem nici pe departe parteneri. Pentru a-și pune în aplicare jaful de proporții, UE are nevoie de politicieni români sclavi și obedienți, cum este cazul Nazistului, agent BND cu acte-n regulă, a cărui misiune este clară: Separarea Ardealului de Regat. Esențial pentru ca Transilvania să-și declare in 2022 Autonomia este ca Regatul să nu fie legat de Ardeal prin autostradă, pentru că astfel se rup mult mai ușor legăturile la momentul declarării Autonomiei.
Ordinul este clar: Nu dați bani și nu-i lăsați sub nici o formă, nici prin parteneriat public-privat să lege Ardealul de Regat! Cum Dragnea tocmai ce găsise soluția unui PPP, a fost frumușel aruncat în pușcărie, mai ales că avea idei și cu gazele și cu agricultura. România nu are voie să depășească condiția de sclav al UE!
Totuși, după vreo treizeci de ani, studiul de fezabilitate (SF) pentru A1 Sibiu-Pitești este aproape gata, bucățica asta de A1 care face legătura între Ardeal și Regat trebuind să înceapă. Asta a scos din minți UE, așa că au recurs la un șiretlic folosit de zeci de ori: protecția speciilor, de la broaște la bursuc, acum fiind vorba de un… gândac!
Morimus funereus (gândacul croitor al stejarului)
UE spune că nu se poate construi Autostrada Pitești-Sibiu pentru că ar fi afectat un gândac, al cărui „habitat” este deranjat. Vă vine să credeți? Chiar dacă nu, acesta este motivul, realitatea find aceeași:
Pentru că în 2022 Transilvania își va declara Autonomia, nu se va construi nici o legătură pe Autostradă între Ardeal și Regat!
Extras din motivația UE cu Gândacul: „Cel mai mare proiect de infrastructură al României în acest moment, Autostrada Pitești – Sibiu (122 km), riscă să piardă finanțarea europeană. Comisia Europeană a trimis României o scrisoare în care atrage atenția că autostrada traversează zone protejate și că autoritățile de la București nu au prezentat măsuri convingătoare pentru conservarea ariilor protejate. Este dat exemplu un gândac.
Comisia Europeană afirmă că autostrada va avea un «impact substanțial» asupra speciei de gândac «morimus funereus», din zona Cozia. Numit și «gândacul croitor al stejarului», acest gândac are mărimea de 20-35 mm, culoare neagră, elitrele cenușii cu două pete mari negre, transversale, aspect catifelat și trăiește în majoritatea statelor europene.
Comisia Europeană scrie negru pe alb că în cazul în care România nu aduce garanții că autostrada nu va afecta zonele de mediu, atunci finanțarea autostrăzii din fonduri UE poate fi blocată.” (stiripesurse.ro)
Gelu VIȘAN
justitiarul.ro