Vezi VIDEO
Baimarenii care au probleme legate de avarii la reteaua de apa sau care au tangenta cu situatiile de urgenta vor putea sesiza neregulile la un serviciu integrat de tip call center. Initiativa de a implementa un astfel de serviciul a venit din partea primarului municipiului Baia Mare, Catalin Chereches. Cel mai probabil, serviciul va fi functional in maxim doua luni de zile, baimarenii avand astfel la indemana un numar de urgenta la care sa sune pentru a sesiza problema.
Decizia de a implementa un sistem integrat de tip call center vine dupa ce primarul municipiului Baia Mare, Catalin Chereches, a avut astazi, 6 ianuarie, o serie de consultari cu reprezentantii societatilor Vital si Urbis, Politia Locala precum si cu reprezentantii Administratiei Publice Locale a municipiului Baia Mare.
Call center-ul integrat va fi la dispozitia cetatenilor care se confrunta cu probleme legate de serviciile publice, fiind un loc unde cetatenii sa sune pentru a sesiza o problema cu care se confrunta in raport cu autoritatea locala.
“Va fi un call center integrat pentru tot ceea ce inseamna servicii publice, respectiv administratie locala, un call center unde cetateanul sa sune pentru orice fel de problema cu care se confrunta in raport cu autoritatea locala si cu serviciile publice. Problemele legate de drumuri, de zone verzi, probleme legate de ordine publica chiar, probleme legate de caini, de transportul in comun, probleme legate de circulatie, probleme legate de avarii la conductele de apa, de canalizare, deszapezire”, a declarat Catalin Chereches, primarul municipiului Baia Mare.
Serviciul integrat de call center va fi coordonat direct de catre autoritatea locala.
“Vazand ca eu ca si primar nu am posibilitatea intr-o duminica sa sun la Vital si sa imi raspunda cineva, dar vazand ca si alti cetateni au aceeasi problema si eu ca si primar trebuie sa comunic pe Facebook cu cetatenii pentru ca nu putem comunica impreuna cu Vitalul am decis ca aceasta este solutia, sa avem acest call center integrat care sa fie controlat de autoritatea locala astfel incat sa putem coordona toata actiunea atat in cazurile normale dar si in cazurile de situatii de urgenta. Va fi un fel de 112 local pe care in urmatoarele doua luni il vom implementa in municipiul Baia Mare”, a mai adaugat Catalin Chereches, primarul municipiului Baia Mare.
Edilul baimarean a mai precizat ca infintarea unui astfel de serviciu integrat va reprezenta o platforma rapida de comunicare cu cetatenii. Odata implementat, call center-ul va functiona dupa un program non stop.
Sursa: Simona Vasiac