Procesul de ACTUALIZARE a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, conform graficelor stabilite, este continuat și în luna martie 2018 de către societatea VITAL S.A.
Prin urmare, invităm toți utilizatorii serviciilor prestate de către societatea VITAL S.A. care dețin branșamente individuale la bloc și case care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013 să se prezinte în vederea actualizării acestora.
Contractele sunt actualizate la agențiile/ sediul societății VITAL, după cum urmează:
Pentru utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A., la sediile agențiilor, respectiv Agenția Baia Sprie, Agenția Sighetu Marmației, Agenția Vișeu de Sus, Agenția Târgu Lăpuș, Agenția Tăuții Măgherăuș;, Agenția Seini, Agenția Cavnic, Agenția Șomcuta Mare, Agenția Ulmeni.
Pentru utilizatorii din Baia Mare la sediul societății noastre din strada Gheorghe Șincai nr. 19 – 21 și la casieria de pe bulevardul Republicii nr.62 din Baia Mare.
La Casierie – Ghișeul Contracte persoane fizice, de luni pănă vineri, între orele 07.00 – 19.00
La Biroul de Relații cu Publicul, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
La Biroul de Relații cu Publicul din cadrul casieriei de pe bulevardul Republicii nr.62, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
Precizăm că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Actele necesare actualizării contractului:
– Act de proprietate (original și copie)
– Act de identitate (original și copie)
Rugăm utilizatorii serviciilor noastre, pe cât posibil, să dea curs invitației noastre până la data de 18 aprilie 2018. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon: 0262 – 213.574, 0262 – 213.575.