Magazinele online emag.ro, evomag.ro, F64 Studio si retailerul Domo au inregistrat, in primele 12 ore ale campaniei de reduceri Black Friday, vanzari de peste 80 milioane de lei, conform datelor anuntate de companii.
In cazul emag.ro, cel mai mare magazin online electroIT, vanzarile au atins la ora 12.00 suma de 55 de milioane de lei, reprezentand contravaloarea a 100.000 de comenzi. F64 Studio a vandut peste 7.200 de produse in valoare de peste peste un milion de euro.
„Pana la ora 12.00, F64 a inregistrat comenzi in valoare totala de peste 1 milion de euro. Prima comanda a ajuns la client in 40 de minute dupa efectuarea acesteia, mai exact la ora 00:40. Au fost cumparate 10 produse/minut, iar dupa 12 ore de campanie, peste 7.200 de produse au fost vandute. In acest ritm, F64 se pregateste pentru o suplimentare de stocuri”, se spune intr-un comunicat al F64 Studio.
Categoriile cele mai vandute au fost, ca si in campania din 2012, aparatele DSLR, aparatele compacte si mirrorless, precum si obiectivele si bliturile dedicate.
La evomag.ro au fost comandate 10.360 de produse, in valoare de peste 11,1 milioane de euro. Retailerul spune ca s-a vandut deja 75% din stocul de produse alocat pentru Black Friday, in conditiile in care acesta a fost suplimentat.
Sursa: Mediafax