Delta Air Lines şi Sears Holding au confirmat atacul cibernetic care a expus datele cardurilor de credit ale clienţilor, prin intermediul unei breşe de securitate în sistemul furnizorului de internet pe care îl utilizează ambele companii, potrivit MarketWatch.
Firmele au descoperit că incidentul a afectat informaţiile de plată online ale clienţilor. Incidentul a avut loc începând cu 26 septembrie 2017 şi a fost desccoperit şi rezolvat în data de 12 octombrie.
Delta şi Sears au transmis că au fost notificaţi cu privire la incident săptămâna trecută şi că datele anumitor clienţi au fost accesate. Datele personale legate de paşaport, identificare guvernamentală şi securitate nu au fost afectate, a transmis Delta, al doilea cel mai mare operator de zboruri din Statele Unite.
Delta a transmis că a implicat autorităţile federale, care au confirmat că incidentul a fost rezolvat în luna octombrie a anului trecut.
„În acest moment, chiar dacă un număr mic dintre clienţii noştri au fost expuşi, nu putem spune încă dacă vreo informaţie personală de-a clienţilor a fost accesată sau compromisă”, a transmis compania Delta.
Sears a transmis că incidentul a dus la accesul neautorizat al celor aproximativ 100.000 de carduri de credit ale clienţilor, potrivit Reuters.
Sears a transmis că magazinele şi sistemul intern nu a fost accesat în cadrul breşei de securitate.