Reţelele de socialiyare sunt un instrument excelent pentru a reclama serviciile de proastă calitate oferite de către comercianţii chitiţi să facă profit pe seama sănătăţii clienţilor.
Un astfel de caz a fost semnalat de către un băimărean care a achiziţionat carne de pui de la o carmangerie foarte cunoscută şi căutată din oraş, dar ajuns acasă a avut surpriza vieţii lui. Carnea era colorată, vopsită pentru a părea cât mai naturală şi pentru a atrage clienţii dornici să pună pe masă produse cât mai naturale.
„Aceasta este o postare cu un mare NU RECOMAND!
„Carmangeria” N*** din piata Izvoare vind carne de pui colorata frumos.
Ma intreb cat e de sanatoasa aceasta colorare artificiala?
E clar nenaturala culoarea in conditiile in care daca mai gasesti cate o bucata de pielita si o indepartezi, ramane carnea roz ca al oricarui pui de ferma necrescut cu malai.
Toata carnea de pui de la ei arata de parca ar fi niste portocale frumos ambalate.
Ar trebui sa sesizez OPC?”, spune băimăreanul.
Ce ar trebui să facă în acest caz?