Şi anul acesta tinerii care s-au înscris în programul Start-up Nation îşi vând afacerile pe internet. Chiar dacă procesul de selecţie nu s-a încheiat încă, pe site-urile de mică publicitate sunt tot felul de anunţuri prin care, pentru câteva mii de euro, antreprenorii îşi cedează proiectul. Iar autorităţile consideră că fenomenul nu a atins proporţii îngrijorătoare, iar practica nu este ilegală.
Cum programul nu prevede o clauză care să le interzică proprietarilor să îşi vândă ideile de afaceri, site-urile de anunţuri au fost împânzite cu tot felul de oferte. Deşi nu a primit încă o confirmare că afacerea îi va fi finanţată, un domn din Braşov îşi vinde proiectul, prin care ar urma să producă pavaje, borduri şi ţigle. Cu o singură condiţie: cumpărătorul trebuie să suporte şi cheltuielile pentru 5 angajaţi.
Ca şi în anii trecuţi, competiţia este acerbă între antreprenorii interesaţi de cei 200.000 de lei oferiţi de statul român. Anul acesta, cele mai multe proiecte vizează serviciile, urmate de producţie şi comerţ, potrivit Observator.