„Ne pare rău pentru incidentul petrecut în parcarea magazinului nostru din Bulevardul Uverturii, nr. 202-204.
Ne cerem scuze și vom lua măsuri imediate pentru remedierea acestei situații. Este un caz izolat și facem tot ce ne stă în putință să rămână așa.
Vom revizui procedurile interne și vom lua toate măsurile necesare pentru a îmbunătăți regulamentul căruia i se supun prestatorii de servicii care asigură serviciile de administrare a parcărilor magazinelor noastre. Astfel, ne vom asigura încă o dată că aceștia aplică regulamentul nu doar în literă, dar și în spiritul său.
Fiecare magazin este prevăzut și cu locuri de parcare pentru persoanele cu dizabilități. Pentru informarea și confortul clienților noștri, parcările au un regulament afișat la vedere, pentru ca oricine să îl poată consulta. Mai mult, pentru a descuraja ocuparea acestora într-un mod abuziv de persoane cărora nu li se adresează, există în prezent acest sistem cu lanțuri de prindere, care poate fi înlăturat cu ușurință la nevoie. Am introdus această soluție tocmai ca urmare a sesizărilor repetate ale clienților noștri cu privire la faptul că, de multe ori, locurile sunt ocupate de cei cărora nu li se cuvin, iar clienții care au nevoie de ele nu le pot folosi”, se arată în comunicatul transmis eMaramures.ro de Lidl România.
Bătrân cu handicap, batjocorit la un supermarket. Cumpărătorii au strâns bani să-l scoată din necaz – FOTO