Centrele de Relații cu Utilizatorii ale Distribuție Energie Electrică Romania – DEER nu vor avea program de lucru cu publicul în data de 24.06.2024, zi nelucrătoare la nivel național. Activitatea va fi reluată în data de 25.06.2024, urmând programul normal de lucru pentru zilele lucrătoare, specific fiecărei entități organizatorice.
Angajații DEER din Centrele de Relații cu Utilizatorii vor avea zi liberă în data de 24.06.2024, cu prilejul Sărbătorii Rusaliilor. Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii DEER își întrerup activitatea în această zi.
Echipele operative ale DEER rămân mobilizate în tot acest timp, pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică, dacă va fi necesar.
DEER este cel mai mare operator de distribuție din țară, ce deservește aproape 4 milioane de utilizatori, în 18 județe ale țării, cu peste 200.000 km de rețele electrice, circa 450 de stații de transformare de înaltă și medie tensiune și peste 30.000 posturi de transformare. În toate zilele de sărbătoare, specialiștii DEER sunt pregătiți permanent să intervină în oricare din aceste locuri, utilizatorul și necesitățile acestuia fiind în centrul atenției companiei noastre.
Eventualele probleme în alimentarea cu energie electrică pot fi semnalate la numerele de telefon prefix județ + 929.
De asemenea, DEER pune la dispoziție TELVERDE.
Astfel, pentru zona Transilvania Nord (județele Bihor, Bistrița – Năsăud, Cluj, Maramureș, Satu Mare și Sălaj) numărul este 0800.400.929. Pentru zona Transilvania Sud (județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu) numărul de telefon este 0800.500.929, iar pentru zona Muntenia Nord (județele Brăila, Buzău, Dâmbovița, Galați, Prahova și Vrancea) numărul de telefon este 0800.500.205.
DEER încurajează consumatorii să utilizeze canalele de comunicare online. Astfel, la adresa
https://www.distributie-energie.ro/suport/sesizari-si-reclamatii/, se poate folosi formularul pentru sesizări și reclamații, iar pe site-ul DEER, la secțiunea https://www.distributie-energie.ro/intreruperi-deer/ utilizatorii pot accesa harta interactivă cu toate întreruperile programate și accidentale, cu informații actualizate.
Utilizatorii vor putea să verifice online, în permanență, dacă locul lor de consum este sau va fi afectat de întreruperile de energie planificate și neplanificate, precum și ziua și ora la care este preconizată finalizarea lucrărilor de realimentare a utilizatorilor.
De asemenea, Asistentul virtual ChatVolt poate oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, suport în transmiterea indexului autocitit și va înregistra sesizările privind deranjamentele, printr-o interacțiune automată, rapidă si ușor de utilizat, simplificând procesul de sesizare a deranjamentelor, oferind asistență automatizată consumatorilor, pentru cele mai frecvente întrebări.
În Regatul Maramureșului există o triplă alianță! Este clar! Totul este negociat și împărțit! S-au aruncat zarurile și noua ordine...
Citeste mai mult