Actorii de stand-up comedy Nelu si Micutzu domina clasamentul celor mai populare videoclipuri pe YouTube Romania in 2014, cu piesa ‘Cine e grasuta?’, dupa ce anul trecut Andra s-a clasat pe prima pozitie, arata statistica publicata miercuri de compania Google, detinatorul platformei video.
Conform YouTube Rewind 2014, romanii au preferat materiale video incadrate in genul parodie si satira in versuri.
La categoria muzica, in topul celor mai populare video pe YouTube Romania s-au clasat Nelu (Cortea) si Micutzu, doi cunoscuti actori de stand-up comedy, cu piesa ‘Cine e grasuta?’. Acestia sunt urmati in ierarhie de tinerii care detin canalul ‘NoapteaTarziu’, cu parodia ‘Sunt un cocalar’ dupa hitul ‘Tranquila’ (J Balvin), respectiv de catre unul dintre cei mai populari vloggeri din Romania, Mihai Zmenta.
Serialul Robotzi ai celor de la Creative Monkeyz, care a dominat topul 10 al anului 2013, se regaseste si in 2014 cu doua episoade, pe pozitiile 4 si 8.
Topul YouTube al creatorilor de muzica este dominat de artisti din Romania, prezenti pe sapte dintre cele zece locuri. Cu toate acestea, cel mai vizionat video din aceasta categorie este al unui artist din strainatate, Enrique Iglesias (‘Bailando’).
Dintre videoclipurile romanesti aflate in clasament, melodia ‘Din vina ta’ a lui Alex Velea are cele mai multe vizualizari, in 2014. In comparatie cu anul trecut, Nicole Cherry si Vescan sunt artistii care se regasesc in acest an cu piese in topul YouTube Rewind.
La capitolul celor mai populare canale pe YouTube Romania, pe primul loc se afla Casa de discuri Cat Music, cu cea mai mare crestere a numarului de abonati in comparatie cu 2013.
La nivel global, primele trei cele mai populare videoclipuri muzicale pe YouTube in 2014 sunt KatyPerry — Dark Horse (Official) ft. Juicy J, Enrique Iglesias — Bailando (Espańol) ft. Descemer Bueno, ” target=_blank>Gente De Zona si Shakira — Can’t Remember to Forget You ft. Rihanna.
YouTube este cea mai populara comunitate video online, care permite milioanelor de oameni sa descopere, sa vizioneze si sa distribuie videoclipuri originale. Compania are sediul in San Bruno, California, fiind o subsidiara a Google Inc.
Proiectul YouTube a fost pus la punct, in 2005, de catre trei angajati ai companiei PayPal (Steve Chen, Chad Hurley si Jawed Karim), iar brandul YouTube a fost inregistrat pe data de 14 februarie 2005. In prezent, peste 70% dintre utilizatorii actuali ai programului sunt inregistrati in SUA.
Google a achizitionat YouTube in 2006, pentru 1,65 de miliarde de dolari. Grupul nu a anuntat, pana in acest moment, profiturile provenite de la acest site, in pofida popularitatii sale imense.
Volumul actual al traficului video de pe YouTube este echivalent cu tot traficul de pe toate canalele Internet folosite in anul 2000, iar pentru a realiza atatea videoclipuri cate au fost descarcate pe acest site, companiile NBC, ABC si CBS ar fi trebuit sa lucreze incepand din 1948 si pana in prezent, releva statisticile realizate de-a lungul timpului.
Cea mai populara categorie de programe video incarcate ramane ‘Muzica’, iar primul video postat pe YouTube era intitulat ‘Ne gasim in Gradina Zoologica’, la 23 aprilie 2005.
In noiembrie 2010, pe YouTube se incarcau 35 de ore de video/minut, ceea ce corespunde cu 50.400 ore/zi. Toate videoclipurile postate pe YouTube pot fi vizionate in 1.700 de ani.
Sursa foto: Agerpres
Sursa: Agerpres