Orange Romania anunta ca incepand din data de 28 iulie utilizatorii PrePay si clientii cu abonament reincarcabil vor putea trimite si primi mesaje multimedia cu imagini, sunet si text atunci cand calatoresc in strainatate.
Obiectivul Orange este de a oferi clientilor o experienta inedita de comunicare, prin lansarea de servicii care sa le ofere libertate totala de exprimare. In noiembrie 2002 Orange a lansat in premiera pe piata din Romania serviciul Mesaje Multimedia ceea ce a insemnat inceputul unui nou mod de comunicare. Un an mai tarziu, abonatii Orange au avut posibilitatea sa foloseasca acest serviciu si in roaming, iar din noiembrie 2006 toti clientii Orange puteau trimite mesaje multimedia din Romania catre destinatii internationale. De acum si clientii Orange PrePay si cei cu abonament reincarcabil care calatoresc in strainatate pot trimite celor dragi mesaje multimedia. Acest serviciu se adauga in portofoliul Orange Travel, program care urmareste sa raspunda nevoilor clientilor prin servicii de roaming simple si transparente.
Serviciul Mesaje Multimedia in roaming este disponibil tuturor clientilor Orange PrePay si are acoperire internationala in 53 de tari de pe 4 continente. Activarea serviciilor MMS si Roaming se poate face in cadrul meniului interactiv Self Care prin apel la *100#. Tarifarea se realizeaza doar pentru mesajele multimedia trimise, in functie de zona geografica, oricare ar fi destinatia mesajului sau ora la care se trimite.
”Multi dintre clientii nostri calatoresc in afara tarii si prin acest serviciu le oferim posibilitatea de a impartasi cu familia sau prietenii imagini inedite din vacante sau calatorii de afaceri” declara Irina Pana, International Roaming Manager, Orange Romania.
Despre Orange Romania
Orange este lider de piata in Romania cu 10,010 milioane de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume.
La sfarsitul primului trimestru al anului 2008, Orange Romania a avut venituri de 307 milioane de euro, in crestere cu 8,4% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde in prezent 84 de magazine in toata tara.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.
Bucuresti – 23 Iulie 2008
Sursa: Amalia Fodor, PR Manager
În Regatul Maramureșului există o triplă alianță! Este clar! Totul este negociat și împărțit! S-au aruncat zarurile și noua ordine...
Citeste mai mult