Meciul de deschidere a Cupei Mondiale de fotbal 2014, Brazilia – Croatia 3-1, a generat 58 de milioane de postari pe Facebook, de aproape cinci ori mai mult decat ceremonia de decernare din acest an a premiilor Oscar, informeaza Reuters. Faza cea mai comentata pe Facebook a fost primul gol al lui Neymar, prin care Brazilia a egalat dupa autogolul lui Marcelo. Pe locul doi s-a situat controversatul penalty transformat de Neymar, ce a adus-o pe Selecao in avantaj.
Cea mai activa tara pe Facebook in timpul meciului a fost Brazilia, cu 16 milioane de postari, urmata de Statele Unite si Anglia. Cele 58 de milioane de postari „reprezinta de peste 20 de ori capacitatea tuturor stadioanelor Cupei Mondiale”, a indicat Facebook intr-un comunicat.
Mondialul este o mare oportunitate de afaceri pentru companii ca Facebook, in conditiile in care fani din toata lumea folosesc retelele sociale pentru a comenta live evenimentele. In timpul meciului de deschidere, cei mai activi au fost barbatii intre 18 si 24 de ani, a precizat Facebook.
Sursa: Agerpres