În perioada 25 noiembrie – 2 decembrie 2020, persoanele fizice/juridice autorizate, notarii publici, executorii judecătorești și cetățenii pot depune on-line cereri de înscriere, recepție sau avizare, însoțite de înscrisul prin care se constată actul sau faptul juridic a cărui înscriere, recepție sau avizare este solicitată.
Cetățenii pot solicita on-line extrase de carte funciară pentru informare și extrase de plan cadastral pe ortofotoplan accesând https://epay.ancpi.ro/ sau prin intermediul persoanelor fizice/juridice autorizate sau a birourilor notariale.
De asemenea, stadiul soluționării cererilor/dosarelor înregistrate în aplicația informatică poate fi consultat accesând site-ul www.ancpi.ro, secțiunea <Urmărire cerere RGI>.
Solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail sau accesând site-ul OCPI Maramureș (www.ocpimm.ro) și prin intermediul unui call-center, care va funcționa de luni până joi în intervalul orar 08.00 – 16.30 și vineri între orele 08.00-14.00.
Numerele de telefon și adresa de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI Maramureș sunt următoarele:
Telefon: (0262) 22 15 87, (0262) 22 10 07–OCPI Maramureș;
Fax: (0262) 22 22 30 – OCPI Maramureș;
Telefon/Fax: 0262319125 – BCPI Sighetu Marmației;
Telefon/Fax: 0262353755 – BCPI Vișeu de Sus;
Telefon/Fax: 0262337028 -BCPI Dragomirești;
Telefon/Fax: 0262385309 -BCPI Târgu Lăpuș;
E-mail:mm@ancpi.ro – OCPI Maramureș.
Toate aceste măsuri au scopul de a proteja publicul și salariații în egală măsură.
Purtător de cuvânt:
Mihaela MUREȘAN
Tel. Telefon: (0262) 22 15 87, (0262) 22 10 07
E-mail: mm@ancpi.ro