Peste 66% dintre cadrele didactice sunt de parere ca rezultatele de la tezele unice nu sunt in concordanta cu nivelul de pregatire al elevilor pentru ca exista foarte multe nereguli la supravegherea examenului si la corectarea lucrarilor. Concluzia a rezultat dintr-o cercetare facuta de Intuitext si Didactic.ro si care a fost prezentata azi, 21 ianuarie, in baza informatiilor culese dupa sesiunea din decembrie 2008 a tezelor cu subiect unic.
In opinia a 76% dintre dascali, subiectele au avut un grad mediu de dificultate si corespund standardelor actuale privind evaluarea elevilor, au mentionat reprezentantii celor doua organizatii, intr-un comunicat de presa. Cadrele didactice au apreciat ca tezele unice nu ar trebui sa fie un reper pentru ierarhizarea elevilor si intrarea in clasa a IX-a, sustinand revenirea la examenul de admitere organizat in fiecare liceu.
O alta problema evidentiata de cercetarea realizata de Intuitext si Didactic.ro a fost ca tezele unice perturba desfasurarea normala a orelor de curs, dupa cum considera 43% dintre participantii la studiu din totalul de 800 de profesori care si-au spus parerea in legatura cu acest subiect.
Sursa: Ioana Osan
În Regatul Maramureșului există o triplă alianță! Este clar! Totul este negociat și împărțit! S-au aruncat zarurile și noua ordine...
Citeste mai mult