Termenul de intrerupere a gazelor naturale in caz de neplata a fost modificat, odata cu schimbarea contractului de furnizare cu consumatorii casnici. Astfel, acest lucru se va intampla incepand cu a 46-a zi de la emiterea facturii si nu cu a 26-a zi, cum era prevazut in vechiul contract. De asemenea, s-a schimbat si data limita a facturii la plata, prin cresterea perioadei scadente la 30 de zile fata de 15 zile ca pana acum, dar cu mentinerea perioadei totale de plata a facturii de 45 de zile, penalitatile percepandu-se incepand cu a 31 zi si nu cu a 16-a zi, ca pana la 1 octombrie.
Compania de furnizare a gazelor naturale a anuntat ca noul contract de furnizare a gazelor naturale a fost transmis clientilor prin posta, in doua exemplare, impreuna cu factura aferenta consumului lunilor septembrie/octombrie. Consumatorii trebuie sa transmita un exemplar semnat al noului contract prin posta, pe adresa Centrului de Relatii Clienti de care apartin, in termen de 15 zile de la primirea lui, impreuna cu o copie a actului de identitate al titularului de contract.
In cazurile in care consumatorii nu reusesc, din diverse motive, sa respecte termenul de trimitere a documentelor solicitate, inregistrandu-se mici intarzieri de trimitere a documentelor mentionate anterior prin serviciile postale, acesta nu va constitui motiv de nepreluare sau invalidare a contractului de furnizare a gazelor naturale, a informat furnizorul.
CITESTE SI:
Sursa: Ioana Osan