Reprezentantii ATP Exodus – dealer Mercedes Benz in Baia Mare – au recunoscut ca si-au adaptat strategia pentru 2009 la conditiile neprielnice ale economiei actuale, iar directorul de marketing al societatii, Corina Sibianu, a aratat ca ”prudenta” va fi conceptul dominant pe parcursul acestui an.
Centrul Autorizat de Vanzari si Service Mercedes din Baia Mare, care a implinit un an de la deschidere, a mers bine in primele noua luni ale lui 2008, perioada dupa care nu s-a mai atins insa targetul anual de vanzari, ceea ce i-a determinat pe managerii firmei sa isi adapteze strategia la… recesiunea care s-a prefigurat pe piata auto internationala. ”Am facut analize la sfarsitul anului 2008, pentru ca primele semne ale crizei au existat inca din luna octombrie. Concluziile trase au evidentiat ca strategia oportuna este aceea de consolidare a cifrei de afaceri”, a declarat, apeland la un limbaj aproape diplomatic, Corina Sibianu.
Directorul de marketing al ATP Exodus a recunoscut ca modul in care va evolua piata auto in urmatoarele luni este o necunoscuta, dar a adaugat imediat ca este de asteptat o perioada destul de grea pana la sfarsitul anului 2009. De altfel, reprezentantii firmei au anuntat ca in acest an se vor concentra mai mult pe servicii si pe oferirea de oportunitati, sperandu-se ca in acest fel sa fie mentinut interesul pentru achizitionarea de autoturisme Mercedes.
Corina Sibianu a aratat ca despre criza de pe piata auto s-a vorbit insistent si la nivelul board-ului Mercedes in Romania, asta si in contextul in care autoritatile au anuntat ca vor incuraja si sustine producatorul autohton Dacia. Ea nu a facut insa alte comentarii legate de intentiile guvernuluri roman, remarcand ca, in plina criza economica, pot sa apara si oportunitati de care firma baimareana va incerca sa profite.
CITESTE SI:
Sursa: Meda Muntean