Scandaluri peste scandaluri în Maramureș. De această dată, vă prezentăm cum președintele Consiliului Județean Maramureș a încălcat legea doar pentru a numi ca președinte al Consiliului de Administrație al Aeroportului Maramureș, un apropiat al partidului, care printre altele este și în conflict de interese.
Aeroportul din Maramureș având un Consiliul de Administrație format din 5 persoane. Dintre care 4 numiri au fost făcute politic, ca aproape orice numire în funcție într-un loc călduț din țara asta.
Cei 4 numiți sunt: Marius Gîrdea din partea PNL, Ovidiu Ofrim din partea USR, Viorel Buta din partea PSD și Adrian Pop din partea PMP. Domnul Buta și domnul Pop au făcut parte și din vechiul consiliu de administrație
După cum era de așteptat, Gîrdea a fost ales președinte al Consiliului de Administrație, deși la ședință nu a participat cel de-a 5-lea membru (delegatul ANAF) și nici domnul Pop. Conform legii, președintele CA trebuia să fie ales cu jumătate plus 1 din voturi, adică 3. Deja ne-am obișnuit cu desfășurarea de ședințe fără cvorum și acțiuni în afara legii făcute de președintele Consiliului Județean Maramureș, Ionel Bogdan.
Ceea ce e amuzant e faptul următor. Conform informațiilor publice, Gîrdea este directorul Aeroportului din Sibiu și acum face parte și din Consiliul de Administrație al Aeroportului Internațional Maramureș, fiind chiar președintele lui, ceea ce însemnă CONFLICT DE INTERESE. Conform unei Hotărâri a Consiliului Județean Maramureș, un membru al Consiliului de Administrație al aeroportului nu poate desfășura activități în beneficiul unor întreprinderi concurente, cu același domeniu de activitate.
Ce putem înțelege din toată povestea asta? E simplu, că pentru mai marii din Consiliu Județean nu mai există lege. Atât Ionel Bogdan, cât și vicepreședintele USR-ist, Trufan și-au numit pilele în Consiliul de Administrație a Aeroportului Internațional Maramureș.
Și mai e ceva interesant, dar la fel de simplu. Dintre cei 4 membrii numiți în CA, 3 au legătură cu aeroportul, având experiență în spate, dar vine Ovidiu Ofrim din calitatea de vânzător de parbrize, numit de USR. Ăștia sunt experții din USR, salvarea noastră.
La final, vă mai adresăm câteva întrebări: Cum poate un director de la un aeroport concurent cu Aeroportul din Maramureș să fie pus la conducerea unui alt aeroport? Cum vor fi obținute fonduri, mai ales europene pentru Aeroportul Internațional Maramureș? Care este argumentul aceste alegeri făcute de Ionel Bogdan în afară de „pile și relații pnl-iste? Putem să ne luăm adio de la noul terminal din aeroport. Tot un membru pnl, mai precis domnul Pătrascu a blocat investiția în trecut și acum vine acest Gîrdea care presupunem că vrea să sugă de la două mame.