Din data de 25.10.2021, accesul în sediile Tribunalului Maramureș și ale judecătoriilor arondate se va realiza cu respectarea regulilor stabilite anterior, 𝙣𝙚𝙛𝙞𝙞𝙣𝙙 𝙣𝙚𝙘𝙚𝙨𝙖𝙧𝙖̆ 𝙥𝙧𝙚𝙯𝙚𝙣𝙩𝙖𝙧𝙚𝙖 𝙘𝙚𝙧𝙩𝙞𝙛𝙞𝙘𝙖𝙩𝙪𝙡𝙪𝙞 𝙙𝙞𝙜𝙞𝙩𝙖𝙡 𝙥𝙧𝙞𝙫𝙞𝙣𝙙 𝘾𝙤𝙫𝙞𝙙-𝟭𝟵.
𝙍𝙀𝙂𝙐𝙇𝙄 𝘿𝙀 𝘼𝘾𝘾𝙀𝙎
𝙈𝙖𝙨𝙘𝙖 𝙙𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙩𝙚𝙘𝙩̦𝙞𝙚
– purtați masca de protecţie pe întreaga durată a staționării în sediul instanţei;
𝘿𝙚𝙯𝙞𝙣𝙛𝙚𝙘𝙩𝙖𝙧𝙚/𝙄𝙜𝙞𝙚𝙣𝙖̆
– dezinfectați-vă mâinile la punctul de acces și respectați normele de igienă;
𝘿𝙞𝙨𝙩𝙖𝙣𝙩̦𝙖𝙧𝙚 𝙨𝙤𝙘𝙞𝙖𝙡𝙖̆
– păstrați distanța de cel puțin 1,5 m față de cei din jur;
𝙏𝙚𝙢𝙥𝙚𝙧𝙖𝙩𝙪𝙧𝙖̆ 𝙘𝙤𝙧𝙥𝙤𝙧𝙖𝙡𝙖̆/𝙏𝙪𝙨𝙚/𝘿𝙞𝙛𝙞𝙘𝙪𝙡𝙩𝙖̆𝙩̦𝙞 𝙙𝙚 𝙧𝙚𝙨𝙥𝙞𝙧𝙖𝙩̦𝙞𝙚
– la punctul de acces vi se verifică temperatura corporală;
– dacă prezentați temperatură peste 38°C, tuse și dificultăţi de respiraţie, nu vi se permite accesul în instanță și sunteți îndrumat spre medicul de familie;
– se asigură informarea de îndată a completului de judecată/compartimentului cu privire la situația dumneavoastră, pentru respectarea drepturilor procedurale;
𝙋𝙚𝙧𝙨𝙤𝙖𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙧𝙖𝙣𝙩𝙞𝙣𝙖𝙩𝙚/𝙙𝙞𝙖𝙜𝙣𝙤𝙨𝙩𝙞𝙘𝙖𝙩𝙚 𝙘𝙪 𝘾𝙤𝙫𝙞𝙙-𝟭𝟵 𝙞̂𝙣 𝙪𝙡𝙩𝙞𝙢𝙚𝙡𝙚 𝟭𝟰 𝙯𝙞𝙡𝙚
– dacă sunteți în carantină sau ați fost diagnosticat cu Covid-19 în ultimele 14 zile, accesul în instanță vă este categoric interzis;
– notificați în scris completul de judecată cu privire la situația intervenită și solicitați amânarea soluționării cauzei pentru motive medicale;
𝙎𝙩𝙖𝙩̦𝙞𝙤𝙣𝙖𝙧𝙚 𝙞̂𝙣 𝙨𝙚𝙙𝙞𝙪𝙡 𝙞𝙣𝙨𝙩𝙖𝙣𝙩̦𝙚𝙞 𝙪𝙡𝙩𝙚𝙧𝙞𝙤𝙧 𝙛𝙞𝙣𝙖𝙡𝙞𝙯𝙖̆𝙧𝙞𝙞 𝙥𝙧𝙤𝙘𝙚𝙙𝙪𝙧𝙞𝙡𝙤𝙧
– nu staţionați în sediul instanţei ulterior finalizării procedurilor judiciare/chestiunilor administrative;
𝙍𝙀𝙂𝙐𝙇𝙄 𝙎𝙋𝙀𝘾𝙄𝘼𝙇𝙀
—
𝙅𝙪𝙨𝙩𝙞𝙩̦𝙞𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞
– accesul justițiabililor se realizează în funcţie de intervalele orare stabilite pentru soluţionarea cauzelor (cu 15 minute înainte de ora fixată), sau de programul de lucru cu publicul;
𝘼𝙫𝙤𝙘𝙖𝙩̦𝙞/𝘾𝙤𝙣𝙨𝙞𝙡𝙞𝙚𝙧𝙞 𝙟𝙪𝙧𝙞𝙙𝙞𝙘𝙞/𝙋𝙧𝙤𝙘𝙪𝙧𝙤𝙧𝙞/𝙀𝙭𝙥𝙚𝙧𝙩̦𝙞/𝙋𝙧𝙖𝙘𝙩𝙞𝙘𝙞𝙚𝙣𝙞
– acces permis în timpul programului instanței, pentru desfăşurarea activităţilor specifice;
𝙈𝙖𝙨𝙨-𝙈𝙚𝙙𝙞𝙖
– acces nerestricționat, în timpul programului instanței;
𝙎𝙚𝙧𝙫𝙞𝙘𝙞𝙞 𝙙𝙚 𝙘𝙖𝙩𝙚𝙧𝙞𝙣𝙜
– accesul este permis exclusiv în zona punctului de acces;
𝙍𝙚𝙘𝙤𝙢𝙖𝙣𝙙𝙖̆𝙧𝙞 𝙥𝙧𝙞𝙫𝙞𝙣𝙙 𝙪𝙩𝙞𝙡𝙞𝙯𝙖𝙧𝙚𝙖 𝙢𝙞𝙟𝙡𝙤𝙖𝙘𝙚𝙡𝙤𝙧 𝙚𝙡𝙚𝙘𝙩𝙧𝙤𝙣𝙞𝙘𝙚 𝙙𝙚 𝙞𝙣𝙛𝙤𝙧𝙢𝙖𝙧𝙚 𝙨̦𝙞 𝙘𝙤𝙢𝙪𝙣𝙞𝙘𝙖𝙧𝙚
– depuneți înscrisurile la dosar prin e-mail/fax, urmând ca originalul acestora să fie transmis prin poștă, dacă este solicitat de instanță https://tribunalulmaramures.ro/contact/;
– formulați o solicitare de comunicare a actelor de procedură prin mijloace electronice;
– transmiteți cererile/solicitările vizând cauzele aflate pe rol, anterior termenului de judecată stabilit;
– studiați dosarul online, prin intermediul aplicaţiei Info Dosar de pe site-ul Curții de Apel Cluj https://www.curteadeapelcluj.ro/…/dosare/info-dosar.html;
-consultați listele de ședință Live de pe site-ul Tribunalului Maramureș https://tribunalulmaramures.ro/sedinte-live/.