Dacia Duster este copilul-minune al producătorului de la Mioveni, iar acest lucru devine evident atât prin noile dotări introduse odată cu lansarea celei de a doua generaîii, în 2017, cât şi prin gama modernă de motorizări. După ce anul trecut a debutat motorizarea TCe 130, dezvoltată de Alianţa Renault-Nissan împreună cu Daimler, anul acesta vom vedea o nouă modernizare modernă pe Duster: TCe100.
Unitatea cu trei cilindri are cilindreea de 1,0 litru şi dezvoltă 100 CP, după cum îi spune şi denumirea. Cuplul maxim este de 160 Nm, disponibil de la 2750 rpm. Produsă la Piteşti, noua motorizare va face Duster mai economic, mai curat şi, nu în ultimul rând, mai ieftin, cel puţin pe piaţa românească, unde unitatea aspirată SCe 115 nu este oferită.
Comunicatul oficial vorbeşte de un preţ de intrare în gamă pentru noua motorizare de 12.490 de euro, cu peste 3.000 de euro mai ieftin decât unitatea TCe 130 (preţul minim pentru Duster în România este de 15.200 euro, corespunzător motorizării Blue dCi 115).
Comunicatul oficial vorbeşte de un preţ de intrare în gamă pentru noua motorizare de 12.490 de euro, cu peste 3.000 de euro mai ieftin decât unitatea TCe 130 (preţul minim pentru Duster în România este de 15.200 euro, corespunzător motorizării Blue dCi 115).
Vorbim de un motor mic de drujba o caroserie mare pe un notoras.