Actrita si cantareata Selena Gomez, 20 de ani, a devenit, pentru urmatorii 3 ani, imaginea Adidas NEO Label, urmand sa se ocupe si de designul liniei de incaltaminte, haine si accesorii pentru adolescenti produsa de celebra companie, conform starpulse.com.
„Este un parteneriat extraordinar pentru mine pentru ca linia NEO spune totul despre stil, despre distractie si moda si iti permite sa te exprimi. Aceste lucruri au fost mereu importante pentru mine, dar si pentru fanii mei. Noi ne dorim sa ne putem exprima prin alegerile vestimentare pe care le facem si sa ne simtim bine in pielea noastra”, a declarat Selena.
„De asemenea, ma bucur sa pot participa in procesul de creatie. Eu voi avea posibilitatea de a purta prima noile modele de haine, iar opinia mea va fi luata in considerare. De abia astept sa vad cum va arata noua noastra colectie„, a mai adaugat ea. Pe langa colaborarea cu Adidas, Selena Gomez dispune de propria sa linie vestimentara „Dream Out Loud” alaturi de K-Mart si are si propriul sau parfum.
Sursa: Agerpres