Ceea ce se petrece în jurul digitalizării Auchan împarte România în două. Dacă foarte multe persoane nu văd cu ochi buni renunțarea la casele clasice și trecerea în totalitate la sistemul self check-out pentru clienți, sunt și voci care considerăm benefică o astfel de decizie.
Unul dintre clienții Auchan a avut o reacție foarte dezbătută în ultimele zile:
„Eu unul pierd timp în plus și mă enervează să caut pe ce parte sunt codurile la produs, unde e ceapă de apă și ceapă roșie pe cântar. Nu mă pricep la asta și nici nu vreau să facă parte din skill-urile mele. Simt că magazinele și au crescut profitul pe spinarea mea. E plină țară de hipermarketuri din 300 în 300 de metri, înseamnă că România e țară profitabilă pentru ei. Atunci să pună mâna să și plătească niște casieri. Pe trendul asta o să ajungem să le și aranjăm tot noi produsele la raft, eventual să dăm și cu mătura la final de tură”.
„În mod normal eliminarea asta ar trebui să fie alături de o reducere automată, un discount de 10% la final pe bon, că oricum tu scanezi tot, dar supermarketurile au și mărit prețurile în nesimțire, acum taie și din costuri cu personalul, nu ar trebui să rămână la fel prețurile”, a comentat un alt client.
Tendința este clară: banii pe primul loc, clienții și ei undeva…
Dacă în 2018 erau 10,123 angajați, în 2021 au fost 7,911. Din 2021 nu au mai fost încărcate datele companiei pe platformele de profil. Totuși, profitul net din 2021 a fost de 118,946,177.00 lei.
Conform datelor de pe site-ul companiei, la 18 martie 2021, Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 54 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 45 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan.
– Flotări nu ne puneți să facem? Rușine să vă fie!
Pe o rețea de socializare, clienții și-au arătat nemulțumirea, comentând și analizând această schimbare din companie:
„Lăsați casierii, nu-i niciun folos pentru clienți eliminarea casierilor! Lăsați clientul să aleagă modul de achitare, sunteți la dispoziția clientului!”
Ca o soluție a eliminării cozilor s-ar putea deschide mai multe case normale. Normal, și cele rapide au rostul lor, dar ce te faci când ai în față persoane care nu le știu folosi, nu văd bine și au nevoie de suport în permanență?
Când ai 20 de case din care sunt deschise 3, normal că se produce aglomerație. Compania încercând să divagheze și să prezinte că această modificare este realizată pentru clienți, în timp ce, lucrurile stau cu totul și cu totul diferit.