Dacia a prezentat vineri noul său model, Jogger, care înlocuiește Logan MCV și Lodgy și care poate transporta până la șapte pasageri. Este o încrucișare între un mono–volum, un break și un SUV. Este cel mai lung model Dacia de până acum, așa că are o caroserie inedită.
„Azi mai facem un pas înainte. După SUV-ul nostru reprezentativ Duster, după cel mai bine vândut model Sandero și după Spring, mașina de oraș 100% electrică, avem acum al patrulea pilon. Redefinim mașinile de familie din segmentul C cu primul model cu șapte locuri cu adevărat multivalent, unul care ia ceea ce este mai bun din SUV-uri, mașini de familie și break-uri și oferă atractivitate fără paralel, versatilitate, spațiu și siguranță la un preț imbatabil”, a declarat Denis Le Vot, CEO la Dacia.
Ca și în cazul noilor Sandero și Logan, producătorul auto a decis să nu mai ofere motorizări diesel. Clienții pot alege pentru început între un nou motor de un litru pe benzină, cu o putere de 110 cai, și motorul dual, benzină – GPL, cunoscut deja de pe alte modele ale mărcii, ce are 100 de cai putere și oferă un consum redus de combustibil.
„Cu o lungime de 4,55 metri, Jogger este cel mai lung model din gama Dacia. Garda la sol de 200 milimetri, combinată cu roțile cu diametru mare, garantează o rulare confortabilă pe orice tip de teren. Ecartamentul mare, cu roțile împinse înspre capete, o fac foarte robustă și stabilă. Protecțiile aripilor, cele de la măștile față și spate și barele de plafon modulare, completează acest design aventuros”, a explicat David Durand, șef design exterior la Dacia.
Constructorul a anunțat că Dacia Jogger va putea fi comandată din noiembrie, iar livrările vor începe luna februarie a anului viitor.
Prețul mașinii, ce va fi construită la Mioveni, pe liniile pe care se asamblează Duster și Sandero Stepway, va porni de la aproape 15 mii de euro.