Reţeaua de socializare Facebook a anunţat vineri că va evalua şi va clasifica mediile de comunicare, în funcţie de încredere acordată de proprii săi useri, relatează EFE.
În acest fel, informaţiile cu cele mai multe aprecieri vor avea prioritate în fluxul ştirilor alese de useri, o strategie prin care compania doreşte să combată „senzaţionalismul şi polarizarea”.
„Am decis să permitem comunităţii să determine ce surse sunt mai amplu acceptate, considerând că acestea sunt şi cele mai obiective”, a declarat creatorul Facebook, Mark Zuckerberg.
„Reţelele de socializare permit oamenilor să divulge informaţii mai repede ca oricând, iar dacă nu facem faţă acestor probleme vom sfârşi prin a le amplifica. De aceea este important ca fluxul de ştiri să promoveze informaţii de calitate care să ajute la construirea unor interese comune”, a subliniat el.
Săptămâna trecută, Facebook a început să-i chestioneze pe useri cu privire la familiaritatea unor medii de comunicare şi despre încrederea faţă de ele. Aceste întrebări se vor extinde pentru a da prioritate acelor medii care sunt „de încredere, informative şi locale”, notează compania.