Ne confruntăm cu un fenomen straniu toți cei care utilizăm Facebook-ul. Totul a început cu apariția TikTik pe piață, iar din acel moment, Meta, compania mamă a Facebook, nu doar că pierde utilizatori în favoarea gigantului chinez, dar și propune unele strategii exagerate.
Picajul Facebook-ului se vede clar în cifrele societăților care lucrau prin intermediul platformei. Mai ales sistemul de media online este într-un picaj absolut. Utilizatorii culeg informația platformelor de presă în prealabil de pe Facebook, iar acum aceștia sunt tot mai puțin.
Astfel, Meta lui Mark Zuckerberg s-a văzut în postura de a regândi anumite strategii pentru a se reechilibra financiar, iar pe alocuri a început înlocuirea unor concepte care păreau perfecte, de neatins.
Mai mult, nici modificarea constantă a algoritmului Facebook, din ultima perioadă, nu a ajutat prea mult situația, rețeaua de socializare mizând mai degrabă pe postările utilizatorilor „simpli”, pe care le-a prioritizat, dar care nu au adus câștigul dorit.