În data de 31 mai, la Facultatea de Litere a avut loc workshop-ul „Materiale de PR: Între utilitate și promovarea imaginii unei organizații”. Participanții acestei activități au fost studenții specializării „Comunicare și Relații Publice”. Organizatoarea evenimentului fiind lector univ. dr. Achim Melinda.
Studenții au primit sarcina să construiască cele mai bune idei de promovare a unei organizații. Aceștia au abordat teme foarte interesante, surprinzându-și colegii. Printre una dintre cele mai apreciate lucrări a fost realizată de Gromucz Petra și Hosciuc Cristian care au pus bazele unei patiserii. Un alt proiect la fel de interesant a fost realizat de Ana Raluca Florian, Nagy Barbara și Ceteraș Ciprian, care au realizat materiale de promovare a salonului Beauty CAB. La început, studenții au construit un discurs pentru deschiderea unei afaceri, apoi au trecut la materiale mai complexe, precum comunicatul de presă sau advertorialul.
Activitatea a fost benefică pentru toți studenții, ei acumulând informații noi, dar și experiența susținerii unor prezentări în fața colectivului. Acest workshop a fost organizat la o zi distanța de un alt eveniment academic, conf. univ. dr. Daniela Dunca împreună cu studenții de la jurnalism și filosofie, participând la workshop-ul „Raționamentul practic și strategiile argumentative ale discursului”.
Aceste manifestații academice ne demonstrează că la Facultatea de Litere din cadrul Centrului Universitar Nord din Baia Mare, studenții beneficiază de implicarea și susținerea totală a cadrelor didactice.
A.B.