Am descoperit că proiectul gropii de gunoi de la Sârbii Fărcasei de pe Dealu Urniturii este în impas! Chiar dacă terenul este concesionat de Consiliul Judeţean Maramureș, oamenii din Fărcaşa nu mai doresc continuarea lucrărilor la groapă și solicită încetarea oricărei activități acolo din cauza pericolelor iminente de surpare!
Inclusiv mulți dintre aleșii locali votează împotriva continuării oricărei activități acolo!
Mai jos aveți opinia unui cititor!
„Felicitări consilierilor care au votat împotriva finanțării proiectului de drenare a pânzei freatice care prevede stabilizarea solului din zona depozitului de gunoi. Au dat dovadă de multă responsabilitate și corectitudine față de alegători, demonstrând că se gândesc la sănătatea noastră. Totuși, e greu de crezut(dar adevărat),că mai sunt unii consilieri care au votat pentru această finanțare. Stimați domni consilieri: toată lumea vrea să scape de gunoi și să reducă poluarea. Dumneavoastră faceți exact invers. De ce vreți să mânjiți imaginea comunei și să ni se pună eticheta de gunoieri ??? Oare chiar nu vă gândiți la sănătatea noastră și a mediului înconjurător? Când toată mass media ne-a prezentat zecile de TIR-uri cu gunoi și deșeuri, care stau la graniță și care abia așteaptă să între în țară, noi punem la cale o astfel de finanțare. Fărcășenii nu au nevoie de un asemenea proiect…..fărcășenii merită să trăiască într-un mediu curat și sănătos. Nu cred că vreunul dintre locuitorii comunei își dorește să fim una dintre gropile de gunoi ale țării și chiar a Europei. Sper ca măcar acum, în ceasul al doisprezecelea, să se facă tot posibilul pentru a opri acest proiect mizerabil. Demonstrați că părerea noastră contează, cum e și normal, și renunțați la acest proiect. Înainte de toate, vrem o comună curată și sănătoasă!”, ne scrie Gabriel Pilanci din Fărcaşa.
Radu Ţolaş
„Oare chiar nu vă gândiți la sănătatea noastră” – NU, nu-i intereseaza nimic, pardon aproape nimic, daca discutam de bani si combinatii/putere/lins in cur(ca si Elena Ceausescu, cu al ei codoi) atunci se schimba abordarea. Incercati urmatorul lucru: cumparati-le voturi sa va convingeti… stabiliti-le pretul!