Operatorul de telecomunicatii Orange a decis sa initieze un program de franciza, reprezentantii companiei anuntand ca si-au propus ca in acest fel sa creasca eficienta retelei de distributie ”in ceea ce priveste vanzarile, activitatea operationala si eforturile de marketing”. Oficialii companiei au aratat ca antreprenorilor li se va oferi expertiza necesara pentru deschiderea de magazine sub brandul Orange.
In selectia pentru programul de franciza au fost incluse retelele de distributie mici si mijlocii, conduse de antreprenori locali. Potrivit unui comunicat de presa, ”principalele criterii pentru atribuirea francizei sunt dorinta si abilitatea antreprenorilor de a-si conduce afacerea in conformitate cu standardele de calitate, indicatorii de performanta si procedurile de executie impuse prin relatia francizor-francizat”.
Magazinele francizate vor purta numele Orange store si vor beneficia de un concept nou de design care va integra functionalitatile specifice retailului telecom modern.
De asemenea, s-a mai aratat ca Orange Romania nu va renunta la sistemul actual, astfel incat isi va dezvolta in continuare reteaua de distributie prin magazine proprii si pe baza parteneriatelor cu marile lanturi de retail Euro GSM, Fonomat si Say.
“Dupa ce pe parcursul ultimilor ani a construit cea mai ampla retea de distributie din industria de telecomunicatii din Romania, cu aproximativ 1.000 de puncte de vanzare, Orange face pasul urmator in consolidarea pozitiei de lider de piata cu un nou si puternic concept de franciza. Noul model de business se bazeaza pe principiul unui parteneriat eficient si solid care permite maximizarea avantajelor retelei de distributie pe o piata extrem de competitiva si o mai buna concentrare asupra calitatii serviciilor oferite clientilor”, a declarat Florin Popa, Sales & Distribution Director Orange Romania.
Sursa: I.O.