La toate magazinele Cora din Romania, in perioada 12 – 24 iulie, se mananca, se bea si se distreaza in stil frantuzesc. Magazinele au pus in evidenta pe aleele centrale produse gastronomice frantuzesti pe care publicul le poate degusta. Celebrele vinuri vor fi amplasate in jurul unui cub care reprezinta harta renumitelor podgorii frantuzesti. Pe plasmele din magazin va putea fi urmarit un film despre vinuri, iar muzica ambientala este, desigur, tot frantuzeasca.
Nu numai produsele gastronomice vor fi scose in evidenta, ci si restul produselor care tin de cultura si l’art de vivre a la française: carti, DVD-uri, CD-uri si multe altele.
Evenimentul este organizat cu sprijinul Misiunii Economice Franceze in Romania luna aceasta pentru ca pe 14 iulie, Franta isi celebreaza Ziua Nationala.
cora, marca a Romania Hypermarche care face parte din Grupul Louis Delhaize, este unul dintre cele mai puternice branduri de retail. Grupul francez este prezent pe piata din Romania din anul 2003.
Filozofia Cora este concentrata in jurul pretului si a diversitatii ofertei comerciale, confortului la cumparare, serviciilor si, mai ales, atentiei oferite clientilor.
Sursa: Doina Cristian, Asistent directiune Cora Baia Mare