Elevii de la Colegiul Tehnic „Transilvania” au avut parte ieri, 20 ianuarie, de o lectie privind drepturile consumatorilor. Adolescentii au fost informati cu privire la aspectele publicitatii inselatoare, dar si despre “capcanele” in care pot cadea atunci cand incearca sa achizitioneze un produs. Actiunea este inclusa in sirul de evenimente prevazute in parteneriatul semnat intre Colegiul Tehnic “Transilvania” si Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor.
In sala de lectura a Colegiului Tehnic “Transilvania” a avut loc ieri, 20 ianuarie, o dezbatere sub forma unei mese rotunde la care au participat elevii institutiei liceale, dar si doi comisari de la Protectia Consumatorilor. Tema discutiilor a fost „ Fii istet! Evita capcanele”.
Este prima activitate din cadrul celor prevazute in parteneriatul semnat intre Colegiul Tehnic „Transilvania” si Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului.
„Ideea realizarii unui parteneriat intre Colegiul Tehnic „Transilvania” si CJPC a pornit de la necesitatea ca elevii, o categorie aparte de consumatori, sa fie bine informati si educati pentru a nu cadea in capcanele agentilor economici si pentru a se autoproteja”, a precizat profesorul Cornelica Ghiras.
In lunile urmatoare sunt prevazute si alte intalniri in cadrul carora se vor oferi informatii despre identificarea bunurilor contrafacute si evitarea achizitionarii de produse false, cunoasterea modalitatilor de anulare a unui contract, cunoasterea politicii de returnare a produselor, cunoasterea aspectelor legate de publicitatea inselatoare.
Sursa: Camelia Tocaci