Aducem la cunoştinţa opiniei publice că în perioada vacanţei judecătoreşti, 1 iulie 2018 – 31 august 2018, programul de lucru cu publicul al compartimentelor Tribunalului Maramureş va fi următorul:
Arhivă
Marţi – Joi : 09.00 – 11.00
Luni şi Vineri – Închis
Registratură
Luni – Vineri : 09.00 – 11.00
Biroul de informare şi relaţii publice
Luni – Vineri : 08.00 – 16.00
De asemenea, vă informăm că pe durata vacanţei se vor judeca doar cauzele urgente.
Pentru buna funcţionare a instanţei, colegiul de conducere a aprobat, prin hotărâre, listele cauzelor urgente specifice fiecărei secţii, şi a dispus o serie de măsuri operative.
Menţionăm că acţiunile depuse la registratura instanţei în această perioadă, care nu se judecă în regim de urgenţă, se vor înregistra la data depunerii lor şi vor urma cursul firesc al repartizării aleatorii, termenele urmând a fi generate pentru date ulterioare vacanţei judecătoreşti.