Firma Nubian Skin triumfa pe Internet vanzand lenjerie de corp adaptata diferitelor tonuri de piele. Designerul de incaltaminte Christian Louboutin sau industria cosmetica au inteles de mai mult timp necesitatea de a redefini culoarea pielii, relateaza cotidianul spaniol El Pais.
Nubian Skin s-a nascut la sfarsitul anului trecut si se bucura deja de aprecierea lui Kerry Washington, de sprijinul gigantului e-commerce Asos si de admiratia celor peste 30.000 de persoane care ii urmaresc cu atentie noutatile pe Instagram. A inregistrat intr-un timp-record mai multe reusite, deosebit de revelatoare pentru o firma care face numai sutiene, chiloti si ciorapi. Succesul sau rezida in diversitatea de tonuri. Firma redefineste culoarea pielii si aspira sa creeze atatea varietati de „nude” cate tonuri ale pielii exista.
„Ideea s-a nascut din frustrare”, explica, pentru revista S Moda, Ade Hassan, alma mater a brandului. „Pentru majoritatea femeilor este usor sa gaseasca lenjerie de corp care sa se confunde cu pielea, insa pentru femeile de culoare aceasta optiune nu exista. Era imposibil sa-mi cumpar ciorapi in ton cu picioarele mele si imi pierdeam din look purtand unii de culoare neagra. Aveam nevoie de un produs pe care nu il puteam gasi in magazine, astfel ca m-am decis sa-l creez”, adauga Ade Hassan.
Zis si facut. Ade Hassan si-a abandonat activitatea din sectorul finantelor si si-a lansat in octombrie 2014 firma de lenjerie Nubian Skin. Efortul unui an intreg de probe de culoare a fost recompensat. Kerry Washington nu a intarziat sa comenteze pe contul sau de Twitter ca acest brand i se parea „impresionant”, dar au adus elogii si alte celebritati precum actrita Thandie Newton sau cantareata de soul Beverley Knight. Un bun inceput pentru o firma necunoscuta. „Primim e-mail-uri de la femei din toate colturile lumii numai pentru a ne multumi”, relateaza Hassan.
foto (c) smoda.elpais.com
Sursa: Agerpres