Facebook nu va lansa butonul „Dislike” („Nu imi place”), insa va testa, incepand de vineri, noi functii prin care utilizatorii isi vor putea exprima starile de bucurie, dragoste si furie si care vor fi alternative pentru „Like” („Imi place”), potrivit The Telegraph. Facebook le va permite in sfarsit utilizatorilor sai sa exprime si alte emotii decat „Like”, lansand o serie de butoane alternative de „Reactii”.
Noua functie „Reactii”, care va fi lansata dupa sugestiile privind faptul ca Facebook ar putea introduce un buton „Dislike”, le va permite utilizatorilor retelei de socializare sa exprime sapte stari, respectiv placere, iubire, ras, bucurie, soc, tristete si furie. Aceste sapte functii vor fi testate incepand de vineri in randul utilizatorilor Facebook din Irlanda si Spania.
Astfel, utilizatorii vor putea sa dea click pe unul dintre cele sapte butoane care vor fi introduse pentru a putea exprima stari, intre acestea unul fiind pentru functia „Like”. Fiecare dintre aceste noi reactii va fi cuantificata, asa cum se intampla in prezent cu numarul de „Like-uri”. „Oamenii intra pe Facebook pentru a distribui tot felul de lucruri – chiar daca este vorba despre actualizari care exprima bucurie, tristete, amuzament sau aspecte care te indeamna la reflectii”, a declarat un purtator de cuvant al Facebook.
Acesta a precizat ca reprezentantii Facebook au aflat ca utilizatorii isi doresc mai multe mijloace prin care sa sarbatoreasca, sa isi exprime simpatia si sa rada impreuna cu alti utilizatori ai retelei de socializare. „Acesta este motivul pentru care testam «Reactii», o extensie a butonului «Like», pentru a va oferi mai multe cai de a reactiona la ceva publicat pe Facebook, intr-un mod rapid si usor„, a mai spus purtatorul de cuvant al Facebook.
Lansarea acestor noi functii pentru exprimarea starilor utilizatorilor vine dupa ce, in luna septembrie, Mark Zuckerberg, cofondator si chief executive officer (CEO) al retelei de socializare, a anuntat ca aceasta platforma online lucreaza la o serie de alternative pentru butonul „Like”. Acest anunt a fost interpretat la momentul respectiv de presa internationala ca o intentie a Facebook de a lansa butonul „Dislike”.
Pe de alta parte, butonul „Dislike” a fost solicitat in mod constant de numerosi utilizatori ai retelei Facebook inca de la introducerea celebrului buton „Like”, in 2009. Facebook este cea mai mare retea de socializare din lume, avand 1,49 de miliarde de utilizatori activi in fiecare luna.
Sursa: Mediafax