Cantareata Rihanna a devenit prima persoana de culoare din lume care a fost desemnata imaginea oficiala a unei campanii publicitare a casei de moda Dior, informeaza site-ul revistei People. Artista, originara din Barbados, a reprezentat deja „muza” mai multor designeri celebri din industria modei, insa prin aceasta colaborare, ea si-a adaugat numele pe lista unor femei celebre, precum Natalie Portman si Jennifer Lawrence, care au fost desemnate imaginea oficiala a casei Dior, devenind astfel prima persoana de culoare din lume care va indeplini acest rol.
Potrivit Women’s Wear Daily, cantareata Rihanna va fi protagonista celei de-a patra serii de reclame din campania „Secret Garden” a casei Dior. Fotografiile si videoclipurile din aceasta campanie, realizate de Steven Klein, la Versailles, vor fi lansate in primavara acestui an.
Rihanna si-a lansat primul album discografic in 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc in topul Billboard a fost piesa „S.O.S.”. Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima pozitie a clasamentelor muzicale: „Umbrella”, „Take a Bow” si „Disturbia”. Inainte de „Loud”, din 2010, cantareata a lansat albumul „Rated R”, in noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt „Talk That Talk” (2011) si „Unapologetic” (2012). Albumele sale s-au vandut in peste 150 de milioane de exemplare la nivel mondial, iar cantareata a fost recompensata cu opt premii Grammy.
Sursa: Mediafax