Site-ul YouTube a initiat runde de negocieri cu marile studiouri de la Hollywood, dar si cu producatori independenti, in vederea incheierii unor parteneriate care sa ii permita sa difuzeze continut premium.
Potrivit Reuters, care citeaza mai multe surse, dar fara sa dezvaluie identitatea acestora, discutiile au inceput in urma cu doua luni si au obiectivul de a stabili tipurile de suport pe care YouTube va putea sa le ofere creatorilor de continuturi media, informeaza broadbandtvnews.com.
O sursa spune ca YouTube ar putea oferi intre 1 milion de dolari si 3 milioane de dolari pentru a produce o serie de programe originale sau ar putea contribui la finantarea bugetelor de marketing asociate acestora. O alta sursa spune ca managerii site-ului YouTube s-au aratat interesati de continuturi video cu durate mai mici de 30 de minute, specifice serialelor web, un nou produs online ce detine acelasi nivel de calitate ca serialele TV si pe care alte companii online, inclusiv Amazon, au inceput recent sa le finanteze
Ambele surse afirma ca negocierile se afla intr-un stadiu incipient si ar putea totusi sa nu genereze rezultate concrete. Site-ul YouTube are peste 1 miliard de vizitatori unici pe luna.
YouTube a alocat aproximativ 100 milioane de dolari la sfarsitul anului 2011 pentru a lansa circa 100 de canale.
Sursa: Mediafax