Turistii nemultumiti de conditiile pe care le-au gasit la pensiunea din Sacel unde intentionau sa isi petreaca sarbatorile pascale nu au depus plangere la Oficiul pentru Protectia Consumatorului (OPC). Cu toate ca au facut un scandal monstru, la care a intervenit inclusiv politia, turistii nu s-au adresat pana acum institutiilor abilitate sa aplice sanctiuni administratorului respectivei unitati de cazare.
Cei circa 60 de turisti veniti in Maramures au reclamat in primul rand mancarea proasta pe care au primit-o la pensiunea din Sacel, dar si conditiile in care alimentele erau pastrate. Ca urmare, ei au decis sa plece si si-au cerut banii inapoi.
Cu toate ca oamenii au sustinut ca vor depune o plangere la OPC, pana astazi, 23 aprilie, institutia nu a fost sesizata cu privire la acest incident.
„Nu am fost sesizati in niciun fel de incidentul de la Sacel si pot sa va spun cu siguranta ca acei turisti nici nu au sunat sa faca vreo plangere, pentru ca in permanenta telefonul la care se inregistreaza astfel de incidente a stat la mine. Mai mult, am vazut ca unii spuneau ca la fata locului a fost prezent chiar si un inspector OPC Maramures, lucru care este absolut fals. Daca nu s-a facut nicio plangere, noi nu aveam de ce sa mergem acolo“, a spus Olivia Ardelean, comisar sef adjunct al OPC Maramures.
Sefa OPC Maramures spune ca s-au verificat toate modalitatile prin care plangerea turistilor putea fi inregistrata, insa nimeni nu a facut vreo sesizare. Turistii puteau apela la OPC Maramures telefonic sau sa faca o plangere prin email.
„S-a verificat in toate locurile posibile si va spun cu siguranta ca nu am primit nimic. Din cate am inteles, cei nemultumiti si-au primit banii inapoi si probabil asta i-a facut sa renunte la plangere“, a adaugat Olivia Ardelean.
Citeste si:
Sursa: Emm