O pasageră a cerut despăgubiri companiei aeriene British Airways după ce un bărbat a murit în avionul cu care călătoreau, scrie Rotalianul.com.
Într-un comentariu lung, care între timp a fost șters de pe pagina de Facebook British Airways Complaints Advice, femeia, al cărei nume nu a fost făcut public, afirmă că incidentul s-a petrecut în timpul unui zbor, din 21 decembrie 2022, din Jamaica spre Londra.
Pasagera a menționat că zbura împreună cu cei cinci copii și sora ei când a început urgența medicală.
Nemulțumită, aceasta susține că British Airways nu a făcut „nimic” pentru a o compensa pentru „trauma extremă” suferită văzând moartea persoanei din fața ei, relatează publicația britanică Mirror.
„Un pasager aflat cu două rânduri în spatele nostru a murit în cel mai îngrozitor mod, oferindu-ne cea mai traumatizantă experiență în timpul unui zbor. Niciodată în viața mea nu am văzut să i se aplice cuiva șocuri electrice cu defibrilatorul sau resuscitare cardio-respiratorie și niciodată nu m-aș fi așteptat ca asta să se întâmple în timpul unui zbor spre casă”, a punctat aceasta, conform The Mirror.
O altă problemă pe care a avut-o cu decesul care i-a stricat liniștea a fost că a perturbat serviciul obișnuit de băuturi.
„Serviciile din timpul zborului au fost oprite și, în afară de masa inițială, băuturile… au fost întrerupte, așa că nu am primit o experiență de zbor completă pentru care am plătit”, s-a plâns pasagera nemulțumită.
Imediat după ce a menționat că persoana a murit, femeia s-a plâns de întârzierea zborului.
„Zborul în sine a fost întârziat cu aproape trei ore, ceea ce a fost foarte frustrant în sine”, a scris ea.
Pasagera nemulțumită a reclamat că întârzierea a „stricat rutina” și i-a făcut pe copii agitați.
Compania aeriană a oferit familiei o „cantitate limitată” de tichete alimentare care echivalau doar cu „o masă”, a continuat să se plângă femeia, înainte de a critica avionul pentru lipsa de curățenie.
Pasagera a încheiat cerând despăgubiri și întrebând British Airways ce vor face pentru a îmbunătăți „serviciile în viitor”.
„În niciun caz nu este acceptabil și nu ar trebui să fie normalizat sau trecut sub tăcere”, a încheiat ea.