Primăria Sighetu Marmației organizează concurs de recrutare și promovare pentru ocupare funcții publice în cadrul Direcției Venituri. Probele organizate pentru ocuparea funcțiilor vacante vor avea loc în luna martie.
Este vorba despre concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante 1 post – inspector clasa I gradul profesional superior în cadrul biroului Impunere, constatare, inspecţie fiscală persoane fizice şi juridice, 1 post – inspector clasa I gradul profesional asistent în cadrul compartimentului Contabilitate, încasare, resurse umane și concurs de promovare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere – şef birou în cadrul biroului Impunere, constatare, inspecţie fiscală persoane fizice şi juridice.
Pentru postul de inspector clasa I gradul profesional superior candidații trebuie să aibă studii universitare economice, exacte, informatică, matematică, de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, iar vechimea cerută în specialitatea studiilor este 9 ani. Pentru postul de inspector clasa I gradul profesional asistent se cer studii universitare, economice, exacte, informatică, matematică, de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă iar vechimea cerută în specialitatea studiilor este 1 an.
Pentru postul de şef de birou candidaţii trebuie să îndeplinească cerințele prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice, studii de masterat sau postuniversitare absolvite în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice. Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice este de minim 2 ani. De asemenea candidații trebuie să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I, să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
Probă suplimentară va avea loc în data de 19 martie, fiind etapă eliminatorie pentru dovedirea competenţei în domeniul tehnologiei informaţiei. Proba scrisă va avea loc în data de 20 martie, iar proba interviu va fi programată nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la susţinerea probei scrise. Mai multe informații despre condițiile de participare la concurs se găsesc pe site-ul Primăriei Sighet.