In cursul lunii iulie au fost inregistrate si solutionate peste 270 de sesizari si reclamatii formulate de turistii veniti pe litoral. Inspectorii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor au rezolvat aceste sesizari, iar acolo unde s-au constatat incalcari grave ale legislatiei in domeniul protectiei consumatorilor, operatorii economici au fost sanctionati.
Inspectorii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor au primit reclamatii din partea turistilor veniti sa-si petreaca concediul in statiunea Neptun. Aici au fost inregistrate 111 reclamatii, din care intemeiate au fost doar 38. La un hotel si restaurant din Saturn turistii au reclamat faptul ca primesc mancare putina si de calitate necorespunzatoare, sortimentele de preparate culinare se repeta mereu, iar la hotel mobilierul este vechi, baile fiind nefunctionale. In urma cercetarii, s-a constatat ca reclamatia turistilor este partial intemeiata.
In Costinesti, au fost 107 reclamatii inregistrate, din care 32 s-au dovedit a fi intemeiate, o problema fiind si neinformarea corespunzatoare asupra preturilor preparatelor culinare. In Eforie Nord, s-au reclamat conditiile necorespunzatoare de cazare la o structura de primire turistica cu functiuni de cazare si s-a solicitat returnarea contravalorii unei nopti de cazare incasata abuziv.
Titlu din ziar:
Turistii de pe riviera romaneasca bat la usa OPC
Neptun lider in topul reclamatiilor
Revista presei din Baia Mare – 8 august 2008. Glasul Maramuresului
Sursa: Lavinia Sabaciag
În Regatul Maramureșului există o triplă alianță! Este clar! Totul este negociat și împărțit! S-au aruncat zarurile și noua ordine...
Citeste mai mult