Tribunalul Maramureș își modifică programul de lucru cu publicul începând de azi, 3 iunie, datorită faptului că începe vacanța judecătorească. Programul actual, valabil până în 31 august, este următorul:
Arhivă și registratură, Secția I civile, str. Crișan nr. 3:
Arhivă:
Marți-Joi: 09:00 – 11:00
Luni și Vineri – ÎNCHIS
Registratură:
Luni-Vineri: 09:00 – 11:00
Arhivă și registratură, Secția II civile, Palatul Justiției, Bd. Republicii nr. 2A:
Luni-Vineri: 09:00 – 10:00
Arhivă și registratură, Secția penale, Palatul Justiției, Bd. Republicii nr. 2A:
Luni-Vineri: 09:00 – 10:00
Activitatea de judecată se va restrânge, ceea ce înseamnă că vor fi judecate doar cauzele urgente și cele în care s-a încheiat un acord de mediere. Acțiunile care se depun la registratura instanței pe perioada vacanței judecătorești vor fi înregistrate la data depunerii lor, însă vor fi soluționate ulterior.