Comitetul International Olimpic (CIO) a lansat noua campanie de promovare “The Best of Us”, editia 2009/2010, ce reprezinta o idee simpla si puternica, care traverseaza culturi si zone geografice ale lumii. Campania transmite valorile olimpice fundamentale – Excelenta, Prietenie, Respect – ce-i inspira pe tineri in arta comunicarii, motivandu-i sa participe in sport, dovedind ca sportul poate scoate ceea ce este mai bun in fiecare dintre ei.
Campania cuprinde doua spoturi pe aceasta tema. Primul spot, intitulat “Toti impreuna acum”, realizat in limbile franceza, engleza si spaniola, comunica faptul ca sportivii nu lucreaza unul impotriva celuilalt, de fapt isi dau mana impreuna pentru a uni lumea in marea sarbatoare a Jocurilor Olimpice. Intr-o nota puternica de optimism si inspiratie, sportivii olimpici prin excelenta si determinare au capacitatea de a aduce lumea impreuna sub semnul Jocurilor Olimpice.
Cel de al doilea spot “Spiritul olimpic” include imaginea grafica a campaniei de promovare 2009/2010 care cuprinde sase imagini grafice sugestive ce spun adevarul incontestabil al povestii olimpice. Cele sase imaginii grafice sintetizeaza valorile de Excelenta, Prietenie si Respect.
Informatii furnizate de Comitetul Olimpic si Sportiv Roman.
Sursa: RIP
În Regatul Maramureșului există o triplă alianță! Este clar! Totul este negociat și împărțit! S-au aruncat zarurile și noua ordine...
Citeste mai mult