Aproape jumatate din populatia rurala a Romaniei (47%) „se afla” pe internet si acopera toate segmentele de varsta, iar 80% dintre ei „sunt pe Facebook”, potrivit unui studiu alunei agentii de media. Potrivit studiului, Facebook este principalul canal folosit de romanii din mediul rural, dupa Google Search.
„Dezvoltarea personala si cultura generala sunt arii de interes preponderente, precum si familia, sanatatea, gospodaria. Nu sunt preocupati de distractie, ci mai degraba sa se dezvolte. Majoritatea au venituri mici si medii care vin in general din salarii si alocatii, asa ca doresc sa-si imbunatateasca statutul personal prin dezvoltare”, se aratain studiul citat. Potrivit aceleiasi surse, romanii din mediul rural sunt conectati la tehnologie – jocul pe calculator este in top, devansand activitati „clasice”, cum ar fi statul de vorba la bar cu vecinul, lucrul manual sau mersul la biserica.
„Pentru ei, online-ul e un mediu de conectare, si nu de afirmare. Fie cauta informatie, fie cauta conectare: 26% afla de evenimentele care se intamplain mediul rural din online”, se mai aratain studiu. In plus, locuitorii din mediul rural sunt conectati si cu brandurile. Observa atat reclamele amuzante, cat si pe cele informative.”Daca informatia le este utila, o vor memora si vor cumpara produsul. Chiar daca majoritatea veniturilor sunt cheltuite pe utilitati si mancare, oamenii sunt interesati de ceea ce au de spus brandurile„, se mai aratain studiul citat.
Sursa: Mediafax