Incepand cu data de 06 octombrie 2015, clientii S.C. VITAL S.A. pot beneficia de consiliere si suport gratuite din partea specialistilor din cadrul Biroului Relatii cu Publicul, intr-o locatie noua. Situat la aceeasi adresa, noua locatie a Biroului Relatii cu Publicul are acces direct din strada Gheorghe Sincai, nr. 21.
S.C. VITAL S.A. pune astfel la dispozitia utilizatorilor serviciilor de apa si canalizare o serie de beneficii, venind in intampinarea nevoilor acestora si vizand stabilirea unui parteneriat eficient si durabil cu clientii sai. Aceasta noua locatie este destinata consilierii si suportului din partea specialistilor de relatii cu publicul si asigura un mediu de lucru eficient, placut, permanent orientat spre beneficiul si confortul clientului.
Biroul Relatii cu Publicul are urmatorul program de lucru꞉ luni – joi, in intervalul orar 07.30 – 16.00 si vineri , in intervalul orar 07.30 – 13.30.
In cadrul biroului, utilizatorii pot sa incheie /sa modifice contracte de furnizare / prestare a serviciului de alimentare cu apa si canalizare (pentru persoane juridice), sa primeasca informatii privind continutul facturilor, accesul la sistemul de distributie a serviciilor de alimentare cu apa si canalizare sau alte informatii utile, dar si consultanta privind tarifele sau modalitatile de plata. Tot in cadrul acestui birou se efectueaza si serviciile de preluare/predare a documentatiilor de avizare si proiectare.
Biroul Relatii cu Publicul poate fi apelat si prin telefon, email sau posta:
• telefon 0262 213 574, 5
• fax 0362 422 199
• mail realtiicupublicul@vitalmm.ro
• adresa str. Gheorghe Sincai, cod 430311, nr. 21, localitatea Baia Mare, judet Maramures.
Prin urmare de marti, 6 octombrie 2015, sediul vechi al Biroului Relatii cu Publicul va fi inchis, iar activitatea de Relatii cu Publicul din Baia Mare se va desfasura exclusiv in noua locatie, cu intrare direct din strada Gheorghe Sincai, nr.21.
S.C. VITAL S.A. asigura utilizatorilor apa potabila de calitate, in conformitate cu standardele in vigoare si isi propune sa reduca intreruperile cauzate de interventiile la retelele de apa si canalizare, sa asigure o comunicare si o informare a populatiei printr-un birou specializat de relatii publice / cu publicul, care sa conduca la imbunatatirea imaginii societatii.
Sursa: SC Vital SA