Mani Gyenes si Marton Szilveszter au castigat la categoria Extrem – Moto cea mai dificila competitie de off-road din tara – Romanian Extreme Adventure (Buzau) – destinata motocicletelor, Atv-urilor si automobilelor, in timp ce echipajul Zsolt Szilveszter/Akos Szilveszter s-a clasat pe locul doi la Auto – Extrem.
Dificultatea competitiei, care s-a desfasurat in cea mai mare parte in Masivul Penteleu din Carpatii de Curbura, i-a determinat pe organizatori sa le impuna pilotilor de la categoria moto sa concureze doar in echipe. Astfel, KTM Romania s-a aliniat la start cu Emanuel – Mani – Gyenes si Marton Szilveszter. Pilotii satmareni s-au aflat pe locul doi pana in ultima zi a Romanian Extrem Adventure, cand, dupa ce au castigat trialul desfasurat pe 5 iulie in apropiere de Buzau, au preluat conducerea in clasamentul general.
Aflati la prima competitie de extrem, Zsolt si Akos Szilveszter au reusit sa termine pe locul doi la categoria Auto Extrem, chiar daca pe ultimii zeci de kilometri ai traseului, care a insumat 1680 de km, s-au rasturnat avariind destul de grav Land Rover-ul Defender pe care au concurat.
Mani Gyenes (locul 1 – categoria Moto – Extrem, KTM 300 EXC), a declarat ca “a fost o competitie solicitanta. Am avut o protiune in care am tras patru persoane de o motocicleta ca sa putem trece, asa ca pentru mine a fost un antrenament foarte bun pentru Red Bull Romaniacs. Marton Szilveszter are doar 17 ani, insa s-a descurcat foarte bine si am reusit sa castigam, desi inainte de trial ne aflam la 4 puncte de lideri”.
In perioada urmatoare, Mani Gyenes se va antrena in apropiere de Satu Mare. El a spus ca intentioneaza sa participe la cateva competitii, iar in septembrie sa ia startul la Red Bull Romaniacs, unde si-a propus o clasare in top 5-ul clasei Profi. Pilotul satmarean a mai spus ca spera sa poata participa la Dakar 2009.
Zsolt Szilveszter (locul 2 – categoria Auto – Extrem, Land Rover Defender), a precizat ca participarea la Romanian Extreme Adventure de la Buzau a fost deosebita. “Pentru mine a fost o competitie extraordinara pentru ca l-am avut copilot pe fiul meu, care are doar 20 de ani, si s-a dovedit a fi cel alaturi de care pot urca pe podium. Din pacate, in urma accidentului suferit in Dakar 2006 am fost nevoit sa renunt la competitiile moto, insa nu pot renunta la motorsport si de anul trecut am inceput sa merg la competitii off-road”. El a precizat ca pe viitor va incerca sa nu rateze competitiile off-road din tara.
Sursa: M.M.
În Regatul Maramureșului există o triplă alianță! Este clar! Totul este negociat și împărțit! S-au aruncat zarurile și noua ordine...
Citeste mai mult